Michael Palmer-Beşinci Tüp (Tıbbi Gerilim)




Tıbbı gerilim konulu bir roman.Tıbbı gerilimin en sıkı yazarı Tess Gerritsen'dir bana göre.Bu eser biraz Tess eserlerinin gölgesinde kalmış olsa da okunacak bir roman.Beğenerek okudum açıkcası.Natalie Reyes adlı eski bir atlet ve yeni Harvard Tıp fakültesi öğrencisinin başından geçen son derece trajik bir olay.Bazı haksızlıkları kendine yediremeyen Reyes tıp fakültesinden uzaklaştırılır.Akıl hocası ise Brezilya'da gönderildiği konferansta şüpheli bir şekilde ölür.Bazı cevapların peşine düşen Reyes'in başına inanılmaz olaylar gelir ve birgün uyandığında ise Böbreklerinden birinin alındığını öğrenir.Dünyası birkez daha yıkılmıştır.


Diğer bir taraftan Joe Anson adlı bir dahi doktor milyonların hayatını kurtaracak bir serum üzerinde çalışmaktadır.Ama Anson'un sağlık sorunları vardır ve çalışmasını devam ettirmek için bu engelin ortadan kalkması gerekmektedir.

Sır dolu ölümlerin aydınlatılması görevi ise Ben Callahan adındaki bir dedektife düşecektir.
Birbirinden habersiz olan bu üç kişinin hayatı müthiş bir şekilde kesişecektir.Bu tesadüfler zincirinin gerçek anlamı ise tek bir tüp kandadır.Bu tüp Beşinci Tüp'tür.

Sürükleyici bir roman ancak romanın arkasında Türkiye'den bahsediyor bir konu ile alakalı olarak.Kitabı dikkatli olarak okumama rağmen Türkiye ile ilgili en ufak bir kelimeye rastlamadım.Bu bir hatamı diye insan kendisine sormadan edemiyor.Maceralı ve okunmaya değer bir roman.Tavsiye ederim

Yorum Gönder

9 Yorumlar

  1. teşekkürler, bu yazarı da çok görürüm raflarda okumamıştım denemeli ;)

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten ilgimi çekti. Zaten çekiliş düzenleyip bu kitabı hediye etmek istediğinizi söylediğiniz gün beğenmiştim bu kitabı. Kitap Analiziniz için Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  3. @gonca keskin:Güzel kitapdır.

    @Ve Ben:Ben teşekkür ederim.Umarım okursunuz bir ara..

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkürler çok düzgün ve güzel yorumlarınız için. Bloğunu zaten güzel yorumların için sıkı bir şekilde takip ediyorum..
    Çok teşekkürler selam ve sevgiler...:))

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkürler,değerli yorumlarınız için,sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Bu kitap benim de radarıma bir ara takılmıştı ama sonradan alamadım bir türlü. Esasen tıbbi gerilim sevdiğim bir tür ve buna rağmen henüz hiç Tess Gerritsen kitabı okumadığımı tüm blog alemine duyurmak isterim. Bu türü seviyorsan, Robin Cook ustadan da okumanı tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  7. Bir an önce Tess abla okusan iyi olur:)Robin Cook bunu da yazdım bir kenara,teşekkürler.

    YanıtlaSil
  8. hımmm okumadım hımmmm okunurmuş gibi.
    :)
    tıpçı bi de robert cook var.
    :)

    YanıtlaSil
  9. Bak sana gider bu kitap deep.Cook kitabı aldım bir tane.Bakalım nasılmış:)

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..