Nora Roberts-Villa (Polisiye-Gerilim,Aşk)



Uzun süredir okumayı düşündüğüm bir yazardı.Sonunda okuyabildim:)Sevgili Kitap Eylemcisi ile kısa bir bilgi alışverişi yaptıktan sonra almıştım bu romanı.Şuan ise tam 15 tane Nora Roberts kitabı var elimde.Yazarı ne kadar sevdiğimi anlatabildim sanırım:)


Bu yazarın diğer polisiye yazarlarına göre bir farkı var.Yazar polisiye romanların içerisine aşk temasını muazzam bir şekilde oturtmuş.Aşk tadında polisiye okuyor hissini alıyorsunuz.Böylelikle vahşet az da olsa ikinci planda kalıyor:)Bazıları bu tarz kitapları okumaktan korkuyor.Nora içerisine aşkı da katarak bu korkuyu insanın hissetmemesini sağlıyor.Kalemi de  çok doğal.İnsanı yormuyor okurken.Konusuna gelecek olursak:

Dünyaca ünlü iki tane şarap fabrikası vardır.Giambelli ve Macmillan.Bu fabrikalar güçlerini artırmak için birleşme yoluna giderler.Giambellinin pazarlamacısı Sophia ve Macmillan üreticisi Tyler,başarılı bir anlaşma imzalarlar.Sophia ilk başlarda Tyler dan hiç hoşlanmaz.Kaba bir adamdır.Daha sonra aralarında aşk başlar.Bu iki fabrikanın birleşmesini istemeyenler ise hain planlarını uygulamaya koyulurlar.

Bazı kişiler ise bu şirketlerden kara para aklamaktadırlar.Bir de bu ailelerin yaşadığı büyük bir villa vardır.Villa da bir cinayet işlenir.Daha sonra birkaç  cinayet daha işlenince villa sakinleri korkuya kapılırlar.İşin ilginç yanı ise beceriksiz İtalyan Polisleridir.Sadece fikir yürütmekle kalıp;asla sonuca gidemezler.Cinayetler villa da başlar ve sonuç olarak da villa da sonlanır.

Aşk,entrika,polisiye ve macera arıyorsanız bu kitabı okuyun derim.Katil-kim tarzı polisiye severlere tavsiye edilir...

Yorum Gönder

10 Yorumlar

  1. Bu yazarı ben de hiç okumadım ama çok övülüyor.
    Yorum için teşekkürlerr <3

    YanıtlaSil
  2. @kontes
    Rica ederim.Bir ar oku pişman olmazsın:)

    YanıtlaSil
  3. bende merak ediyordum yazarı.paylaştığınız için teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. açık olmak istiyorum , "Nora'yı övdünüz , ben de 4 kitabını edindim "dediğinizde eyvah dedim ya beğenmezse, o kadar heyecanla bekledim ki yorumunuzu , tabi bir o kadar da gülümsettiniz beni , beğenmenize hele yorum yapanlara önermenize çok çok sevindim , teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  5. @kitap eylemcisi
    Ben teşekkür ederim asıl,sayenizde Noracı olduk:)

    YanıtlaSil
  6. Bende hiç Nora roberts kitabı edinmedim ama almak istiyorum.Sağol paylaşımın için

    YanıtlaSil
  7. Nora Roberts kitapllarindan 4 tanesini okudum ben. Bunu okumadim fakat okumak da hic gelmiyor icimden acikcasi. Sanki konulari hep ayniymis gibi geliyor bana. Hemen hemen tum ask romanlari boyle. Bilemiyorum, belki de sorun bendedir. Ama gercekten, o ask sozcuklerinden ve fazlaca ileri gidilen betimlemelerden gina geldi. Ben de daha cok kulturel eserlere yoneloiyorum :)

    YanıtlaSil
  8. @deross
    Bataklıkta gece yarısı adlı romanı diğer romanlarından çok farklı.Şu an bitirmek üzereyim ancak bu kitabı gerçekten korku öğeleriyle güzel sentezlemiş.Diğer romanlarını da bir okuyum o zaman gerçek yorumum çıkar ortaya.Yorumun için teşekkürler..

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..