Siyah Kuğu-Gölgede Açan Çiçekler(Duygusal-Drama)


Sevilin Güncesi ile yazarlık hayatına adım atan kardeşimiz yine güzel bir öykü ile karşımızda.Çok severek okudum bu güzel öyküyü.Hayatın içinden gerçekleri o kadar güzel yansıtmış ki kitabı okurken birebir o anları yaşıyoruz.Dili ve anlatımı oldukça sade;okurken insanı yormuyor.Duygusal bir o kadarda dramatik olan bu öyküyü okumanızı tavsiye ediyorum.Kadına şiddetin gündemde olduğu ülkemizde çok gerçekçi bir öykü olmuş bu anlamda.Konuya gelecek olursak:

Melek ve Erkan evli bir çifttir.Ancak Erkan evliliklerinden bir süre sonra gerçek yüzünü göstermeye başlamıştır.Bitmek bilmeyen işkencelerle Melek'in hayatını kabusa çevirmiştir.Şiddete alışkın olan Melek için artık bu günler sıradan gelmeye başlamıştır.Erkan da biraz da olsa şizofrenik bulgular mevcuttur.Bu evli çiftin Minel adında bir kızı olacaktır.Minel de babasından nasibini alır zamanla.Melek hayatında hiçbir zaman destek görmemiştir.Babası tarafından hiç sevilmez zaten.Erkanla evliliği de sorunlu olmuştur.Herşeye rağmen Melek hayatla savaşmayı göze alır ve Erkan'dan ayrılmaya karar verir.Bundan sonraki gelişmeler ve yaşanan dramatik anlar öyküye damgasını vurur.Okunası bir öykü.Ben çok beğendim.Öyküdeki kişiler ve karakterler günlük yaşamdan fırlamış sanki:)


Herkesin hayatından bir kesit bulabileceği bir öykü.Kalemine sağlık kuğu...

ÖNEMLİ DİPNOT:

Bu eser henüz kitap haline gelmemiştir.Yazar bu öyküyü kendi bloğunda yayınlamıştır.Öyküye BURADAN ulaşabilirsiniz.İlk kitaptaki temennimi burada da yineliyorum.Umarım bu güzel eser bir gün kitap haline gelir.Ben de yazardan imzalı alabilirim bu kitabı.Buradan duyurulur hani:)

Yorum Gönder

5 Yorumlar

  1. allam yine kitap demişsin.
    hadi sen diye diye kitabı çıksın bari.
    :)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim
    Şimdilik e kitap :))
    evet diye diye olacak :))
    İlk imzalı kitap senindir:))

    YanıtlaSil
  3. Kuğu'm çok güzel yazıyor, arkası yarın tadında okudum her iki öyküyü de ben :)

    YanıtlaSil
  4. @Kuğu:Tamamdır o halde:)

    @sevda s:Bende beğenerek okudum,güzeldi gerçekten..

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..