Siyah Kuğu-Sevil'in Güncesi(Duygusal-Dramatik-Aşk)


Severek takip ettiğim Siyah Kuğu'nun ilk kitap denemesiyi bu.Hayatın içinden çok akıcı bir kitapdı.Yazarımızın ilk denemesi olmasına rağmen ben çok beğendim.

Kitabın içeriğinden biraz bahsedecek olursak,Sevil adında bir baş karakterimiz vardır.Sevil aşkları,hüzünleri,sevgileri ve başından geçen traji komik olayları ile güçlü bir karakterdir.Hayatındaki ihanetler,sadakatsizlikler ve yanlış anlamalar içerisinde bir süre bocalasa da doğru yolu bulacaktır.Kimi zaman öfkeleneceğiniz,kimi zaman tebessüm edeceğiniz,kimi zaman güleceğiniz,hayata dair çok güzel bir kitap.

İçeriğinden daha fazla bahsetmek istemiyorum.Okumak isteyenler BURADAN OKUYABİLİRLER...

NOT:Umarım birgün kitapçılardan satın alabiliriz bu güzel öyküyü.Şu an için arkadaşımız kendi bloğunda yayınlamıştır.

Yorum Gönder

8 Yorumlar

  1. Siyah kuğu kızımın ilk hikayesiydi ben de severek okudum, ilgiyle okudum, kahramanına çektirdiklerinden ötürü Erkan'ı gebertesim çok gelmişti okurken:)acıklıydı yani..inşallah kitap olur çok sevinirim ben de...

    YanıtlaSil
  2. İyi bir konuya, iyi bir anlatıma sahip okunası bir hikaye idi Sevil'in Güncesi. Dediğiniz gibi inşallah bir gün kitapçılarda görebiliriz.

    Hayırlı bayramlar.

    YanıtlaSil
  3. ben de okudum kısım kısım.
    yazının sonuna dek kitabı çıkmış sandım yaw.
    :)
    tebi işallah çıkar.
    :)

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Kitap cumhuriyetim bana orsselim@gmail.com adresinden ulaşabilir misin? (Header örnekleri için) Bu arada eşinizin blogu için hobiiyemek.blogspot.com adresindeki gibi bir header olur mu? isterseniz tasarım da öyle olur.

    YanıtlaSil
  5. @Bücürük ve Ben:Erkana bende çok kızmıştım:)İnşallah olur dediğiniz gibi.

    @Aslı:Aynen katılıyorum.Size de iyi bayramlar.

    @deeptone:Çıksa da alsak ama değil mi:)

    @selimörs:Mailden gelicem kardeşim sağolasın.

    @siyahkuğu:İmzalı olarak gönderirsin artık kitap olunca:)

    YanıtlaSil
  6. Tabiki :))
    çokta mütevaziyim:))

    YanıtlaSil
  7. Tamam o zaman sözünü hatırlatırım:)

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..