Blogger Öykü Yarışması Ve Kısa Öyküm:)


Sevgili Güven arkadaşımız böylesine güzel bir etkinlik düzenlemişti.Kısa öykülerin yer aldığı ve 11 bloggerın katıldığı bu güzel yarışmaya bende kısacık bir öykü yazarak katıldım.Yukarıda görmüş olduğunuz resimle ilgili 1-2 sayfayı geçmeyen bir hikaye yazmamız istendi.Ben de tüm amatör ruhumu kullanarak karaladım bir şeyler:)

Şayet kısa öykümü beğendiyseniz bana bir oy kullanırsınız artık:) Şaka bir yana bu güzel etkinlik için Güven kardeşime çok teşekkür ederim..

Buradan Öykülere ulaşabilirsizniz...

Yorum Gönder

14 Yorumlar

  1. Asıl ben teşekkür ederim yarışmaya katılımınız ve paylaşımınız için. Şansınız bol olsun. :))))

    YanıtlaSil
  2. ne güzel,talihiniz bol olsun:)

    YanıtlaSil
  3. İyi şanslar diliyorum :) oy vericem ama öykünün adı nedir acaba?

    YanıtlaSil
  4. @Güven Turan
    Teşekkürler,hadi hayırlısı bakalım:)

    YanıtlaSil
  5. @Aslı
    Teşekkürler düşünmeniz yeterli.Hikayemin adı hayat:)

    YanıtlaSil
  6. hey okudum güzel ki.
    :)
    melisa.
    iyi hayal etmişsin.
    :)

    YanıtlaSil
  7. @deeptone
    İyi de benim hikayem Melisa değil,hayat olacak:)

    YanıtlaSil
  8. ay pardon isimleri öyküleri karıştırdım.
    haklısın seninki hayat.
    daha soyuttu.
    melisa diğeri.
    bi de köpekli var, uyuşukun.
    :)
    demek ki üç öykü sevmişim.
    melisalo olan selimmiş.
    :)

    YanıtlaSil
  9. Hayırlısı olsun Hayat böyle bir şey işte insanlar o kadar duyarsız olmuş ki o an kendini göle atan adama kızan birileri bile çıkabilirdi.
    umarım tebriklemeyede gelirim:))

    YanıtlaSil
  10. Bu arada ben çok beğendim:)))

    YanıtlaSil
  11. @siyahkuğu
    Teşekkürler,kuğu.Aynen empati kalmamış artık:)

    YanıtlaSil
  12. @siyahkuğu
    Senin kadar güzel yazamam ama karaladım birşeyler.Eee bu dalda hocam sayılırsın:)

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..