Trabzon Kanuni Anadolu Lisesi'nden Anlamlı Mesaj


Dün bütün dünyada 12.12.2012 fırtınası esmişti.Bu tarihte evlenenler,boşanıp tekrar evlenenler v.s.Bütün bu gereksizliklerin ortasında bir mesaj vardı ki ayakta alkışlanmaya layıktı.

Trabzon Kanuni Anadolu Lisesi ise çok güzel bir mesaj verdi.Dün yani 12.12.2012 tarihinde saat 12:12 de bütün okul Ulu Önder Atatürkümüzün anıtının önünde toplanıp kitap okumaya başladılar.Ülkemizde malesef kitap okuma oranı çok düşük.Buna nazaran böylesine güzel bir mesaj takdire şayandı.Her geçen gün okuma oranımız artıyor aslında.

Bu büyük adamları alnından öpüyorum.Varolun kardeşlerim..

Yorum Gönder

18 Yorumlar

  1. Ben de fikir sahiplerini ve hayata geçiren tüm kardeşlerimizi gönülden kutluyorum.

    YanıtlaSil
  2. Harika Bir Fikirmiş. Bir Trabzonlu olarak ayrıca gurur duydum.

    YanıtlaSil
  3. Bende bir Karadeniz'li ama önce okumayı seven bir insan olarak daha da çok sevindim. Kutluyorum kardeşlerimizi.

    YanıtlaSil
  4. Selam,
    Bencede harika bir fikir düşünen,uygulayan herkesi kutluyorum..Trabzonlu olarak bu genç kardeşlerimle gurur duydum...
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  5. bir anıtın diyorusun da , niye Atatürk anıtının önünde demiyorsun ??!!

    YanıtlaSil
  6. Fikir süpermiş, düşünenlerin uygulayanların ve burada bizimle paylaşanların yüreğine sağlık:).

    YanıtlaSil
  7. @Burak Çifci
    Kardeşim anıtı tam olarak göremediğim için öyle söylemişim.Atatürk Anıtını tam olarak görseydim yazardım zaten.Bu yazında kasıt aramayım diyorum ama ne o öyle ünlemler soru işaretleri felan.Ulu Önder Atamızı çok seviyorum zaten.Eğer bu şekilde bir yapay tartışma yaratmak istiyorsan gerek kalmadı sanırım.Yine de yorumuna saygı duyuyorum.

    YanıtlaSil
  8. @Aslı
    Okumaya özendirdikleri için gerçekten takdire şayanlar.

    YanıtlaSil
  9. @Adsız
    Haklısınız,yaptıkları gerçekten çok güzel bir iş.

    YanıtlaSil
  10. @siyahkuğu
    Seninde yüreğine ve kalemine sağlık kuğu:)

    YanıtlaSil
  11. güzel ve alçakgönüllü şeyler de oluyor hayatta.
    mutluluk veriyor.
    :)

    YanıtlaSil
  12. Gerçekten çok hoş bir eylem olmuş ve bunu paylaştığın için teşekkürler. Kitap okuma oranının arttığını görmek güzel, bu artışın nitelikli kitap okuma oranıyla birlikte artması dileğimizdir.

    YanıtlaSil
  13. @deeptone
    Haklısın,bu tarz hareketler insanı umutlandırıyor..

    YanıtlaSil
  14. @Ufuk Parlak
    Dileğine ben de katılıyorum.Yorum için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  15. HEM BU GÜZEL ÖĞRENCİLERİN ÖĞRETMENİ OLARAK ,HEM ONLARLA OKUMANIN ÖNEMİNE DİKKAT ÇEKMEK İÇİN "OKUYAN" BİR ÖĞRETMEN OLARAK...GURUR DUYUYORUM.BİLİNİZ Kİ ONLAR SADECE BİR ANLIK DEĞİL HER ZAMAN OKUYAN ÇOCUKLAR... R.ESİN SARAÇOĞLU

    YanıtlaSil
  16. @Necip SaracogluNe mutlu onlara ki sizin gibi bir öğretmenleri var.Bizler de o an gurur duymuştuk.Sürekli okuyan bir toplum olmak dileğiyle,sevgiler hocam

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..