Celal İle Ceren (2013-Komedi)


Aslında bu film yerine başka bir filmi izleyecektim ama arkadaşımın ısrarı ile bu filmi izledik.Tamam film eğlenceli ama cinsellik ve argoyu abartmışlar.Komediyi resmen argo ile sağlamışlar diyebileceğim.Kesinlikle aile ile izlenebilecek bir film değil.Halkımızın bazı kesimleri zaten bel altı esprili filmlere daha fazla gülüyor.Keşke argo az olsaydı.Bu anlamda pek haz ettiğim söylenemez...


Filmde Celal ile Ceren arasında geçen komik bir ilişki var.Celal ile Ceren 6 yıldır birliktedirler ve sözlenmişlerdir.Celal ile Ceren bir konu yüzünden tartışırlar ve Celal arkadaşlarının gazına gelerek ayrılmaya karar verir.Bu andan sonra Celal'in başına gelmedik kalmaz.Ceren'in kendisini affetmesi için elinden geleni yapmaya karar verir..

Yorum Gönder

26 Yorumlar

  1. Şahan başka türlüsünü yapamıyor sanırım, görmedik hiç. Recep İvedik faciasından sonra şaşılası değil böyle olması.

    YanıtlaSil
  2. zaten ülkemizde komediyi başka türlü yapamıyoruz ki:))

    YanıtlaSil
  3. Hiç gitmeyi düşünmüyorum az çok tahmin ediyorum filmi:) Özellikle argo kısımlarda sinema salonu yerlere yatınca iyice konsantrem kaçıyor..

    YanıtlaSil
  4. Recep İvediğin kibar versiyonu diyen çok.Komedi türünde henüz gelişmedi sinemamız.Ne yazık ki güldürmeyi o şekilde yaptıklarını sanıyorlar.Artık buralara düşünce fikir ediniriz diyeyim.:)

    YanıtlaSil
  5. Ama Şahan'ın tarzı bellidir, Kaba Mizah.
    Recep İvedik serisinde olduğu gibi, sanki aynı filmi izliyor gibi oluyor insan.

    YanıtlaSil
  6. Selam, 11 yaşındaki oğlumun arkadaşı bu filme gidelim deyip duruyordu. Ne olduğunu hiç bilmiyordum. Bu çok iyi oldu.

    YanıtlaSil
  7. :) paylaşım için teşekkürler şuandan itibaren gitmicem bu filme bir blogda daha okudum o arkadaş da beğenmemişti

    YanıtlaSil
  8. Sevmiyorum ben bu adamı ya ama Ezgi Mola çok tatlı :) Zaten sevmemiştim hepten soğudum :) Mimledim seni bu arada :) Fazla yorum yapmasam da sıkı takip ediyorum seni :)

    YanıtlaSil
  9. güldüm ama evet haklısın.
    :)

    YanıtlaSil
  10. @Kalem Darbesi
    Aslında pek de kibar bir versiyonu diyemeyeceğim.Hatta daha kaba espriler var bence..

    YanıtlaSil
  11. @Aslı
    Kaba mizah ama bunun dozunu iyi ayarlayamamış bu filmde.Düzeysizdi bence..

    YanıtlaSil
  12. @suhuba
    İzlememeleri onlar için daha hayırlı olacaktır..

    YanıtlaSil
  13. @Günlükçü Bayan
    Sonuçta göreceli bir durum ama siz bilirsiniz:)

    YanıtlaSil
  14. @~Şevval~
    Teşekkürler.Yeni gördüm mim yazısını sanırım geç kaldım epey:)

    YanıtlaSil
  15. Evet bekli ülkemizde komedi filmlerinde argo kullanılıyor ve evet belki kolaya kaçılıyor ama sonuçta yabancı yapımlardaki komedi filmlerinin de bizden aşağı kalır yanı yok.Özellikle ABD yapımı komedi filmlerinde genel olarak bu filmden çok daha fazla argo ve küfür kullanılıyor:))

    YanıtlaSil
  16. celal ile ceren, imdb'de tüm zamanların en kötü 100 filmi arasına girdi, türk izleyicilerin oylarıyla, ortalama 10 üzerinden 1.7 alıyor, sözlükçüler oy veriyormuş.
    :)

    YanıtlaSil
  17. Sözlükçülerin eleştirilerinin ne kadar doğru olduğu biraz tartışma konusu.Bi de bence bilgisayar başından oylanan sanal puanlamalara bakıp yorum yapmaktansa gidip bi de gösterim sırasında salonlardaki reaksiyonlara bakmak lazım.Halkımızın tepkisi de puanlaması da belli:))

    YanıtlaSil
  18. @Adsız
    O konuda haklısın,zaten o toplumlar bazı şeylerde uçmuş:)

    YanıtlaSil
  19. @deeptone
    Normaldir:)Demek ki doğru bir eleştiri yapmışım:)

    YanıtlaSil
  20. @Adsız
    Ancak halkımız abartıyor bazen ya.Sinemada izlerken normal bir sahneye bile gülüyorlar.Gülmek için geliyorlar ya önyargı mı oluyor ne:)

    YanıtlaSil
  21. Evet evet o konuda hak veriyorum:)

    YanıtlaSil
  22. filmi izlemedim ama arkadaşlarım çok kötü sakın gitme diye yorumlamıştı :)

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..