Dostoyevski-İnsancıklar (Dünya Klasikleri)


Birbiriyle çok sıkı dost olan iki kişinin mektuplaşmalarını konu alıyor eser..Bir roman ismiyle bu kadar mı alakalı olur:)İnsancıkların nasıl hayata tutunmaya çalıştığının en iyi göstergelerinden biri olmuş bu roman.Bir zamanların Rusya'sında para kazanmanın ve geçinmenin ne kadar zor olduğunu gösteriyor.Roman tadında bir mektuplaşma diyebiliriz bu kitap için.


Kısıtlı paralarla kıt kanaat geçinen iki dostun hayat mücadelesi değişik bir açıdan anlatılmış.Dünya Klasiklerini her zaman sevmişimdir ve Dostoyevski okumak beni mutlu ediyor.Çok samimi bir yazar bence.O zamanın hayatını çok güzel bir şekilde anlatmış.Bizler de birer insancık değil miyiz sonuçta:).Tavsiye ederim,değişik bir tarz..

Yorum Gönder

13 Yorumlar

  1. Klasklerin hepsinin tadı farklıdır, belki de ondan böyle anılır...

    YanıtlaSil
  2. okumak istediğim bir klasiktir kendisi.bu yorumu görünce daha da istedim.
    teşekkürler paylaşım için :)

    YanıtlaSil
  3. Rus Edebiyatını severim, Dostoyevski'nin bu kitabını okumuştum. Yazdıklarına kesinlikle katılıyorum.

    YanıtlaSil
  4. severim kendilerini.
    sürekli kumar oynayıp borçlarını ödemek için yazmak zorunda kalıyormuş.
    insan ruhunu çok iyi anlatıyor.
    bütün kitaplarını okudum sayılır.
    ama gözdem tolstoy dede.
    :)

    YanıtlaSil
  5. Güzel beğendiğim kitaplardan biri .

    YanıtlaSil
  6. yıllar önce okuyup deli olmuştum. Her fırsatta rus edebiyatına sinir oluyorum. Sefillik bu kadar mı güzel anlatılır. Dilini, anlatımını sevdim ama sefillik söz konusu olunca sinir oluyorum. Şuan başkasın karısını okuyorum. Okuduğum kadarı ile tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  7. @I.r.em.c.e
    Güzel bir kitap gerçekten.Seveceğinizi ümit ediyorum.

    YanıtlaSil
  8. @acemi blogger
    Tamam onu da listeme aldım.Haklısınız sefilliği çok güzel anlatıyor Rus yazarlar.

    YanıtlaSil
  9. Olayların geçtiği devir hakkında bilgi verirmisiniz

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..