Yeni Dan Brown Kitabı Mayıs'ta Çıkıyor



Dünyaca ünlü Amerikalı yazar Dan Brown'ın son kitabı 'Inferno' Mayıs ayında piyasa çıkacak.

''Da Vinci Şifresi'', ''Kayıp Sembol'', ''Melekler ve Şeytanlar'' ile ''İhanet Noktası'' kitapların yazarı Dan Brown, son kitabı için İtalya'nın Floransa kentinde yaptığı çalışmalarda Dante'nin eserlerinden etkilendiğini belirtti.

Brown'ın, ''Melekler ve Şeytanlar'' kitabında okuyucularıyla tanıştırdığı ve Harvard Üniversitesi'nde simge bilim profesörü olan Robert Langdon'ın karakterini bu romanında da kullanacağı bildirildi.

Kitabın Mayıs ayının ortasında okuyucularla buluşacağı bildirildi. Brown'ın 2004 yılında büyük başarı kazanan ''Da Vinci Şifresi'' kitabı 40 dilde yayınlanmıştı.

Yorum Gönder

11 Yorumlar

  1. Çok güzel bir haber. Türkçe çevirisi için uzun süre beklemeyiz inşallah.

    YanıtlaSil
  2. Yeni kitabını bekliyordum zaten :)

    YanıtlaSil
  3. Bu son günlerde aldığım en güzel haberdi.Bir Dan Brown ve onun karakteri Robert Langdon tutkunu olarak çok sevindim.
    Çok teşekkürler paylaşım için :)

    YanıtlaSil
  4. Dan Brown'ın bütün kitaplarını okudum ama hiç birini satın almadım, belki dijital kale 'yi alabilirdim ama olmadı çünkü en çok onu sevmiştim , Dan brown manyağı arkadaşımdan tırtıklayabilirsem bunu da okurum:)

    YanıtlaSil
  5. çıksa da okusak yazsak hacı.
    :)
    soğuklarda kolaylıklar.
    :)

    YanıtlaSil
  6. @kitap eylemcisi
    Ben de hemen hepsi var.Almıştım önceden.Tırtıklamak da güzel ya:)

    YanıtlaSil
  7. dün yazdığım kuzey polisiyesini kaçırma üstat.
    :)

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..