Anne Benim İçin Benimle Oku..



  4 bin anne, 4 bin çocuk, 9 ay kitap okuyacak...
”Anne Benim İçin Benimle Oku” projesiyle, toplumda kitap okuma farkındalığı oluşturma ve okuyan ebeveynlerin çocuklarına rol model olmaları amaçlanıyor.

İstanbul Kalkınma Ajansı ve Bağcılar Belediyesi, ”Anne Benim İçin Benimle Oku” projesini hayata geçiriyor. Projeyle, toplumda kitap okuma farkındalığı oluşturma ve okuyan ebeveynlerin çocuklarına rol model olmaları amaçlanıyor.

Bağcılar Belediyesi’nden yapılan açıklamaya göre, Bağcılar’da faaliyet gösteren 80 eğitim kurumunda belirlenecek rehber öğretmenlere ”Okuma zekası ve kişisel gelişim” üzerine seminerler verilecek. Öğretmenlerin seminer dönemini tamamlamalarının ardından her kurumdan 50 anne ve 50 öğrenci belirlenecek. Proje kapsamında seçilen her öğrenci ve anne, 9 ay boyunca, her ay ilk, orta veya lise dönemine hitap eden bir kitap okuyacak.

Projeyle 4 bin anne ve 4 bin çocuğun, 9 ayda toplam 72 bin kitap okuması amaçlanıyor.

İstanbul Kalkınma Ajansı, 554 bin 115 Tl’lik projenin büyük bir bölümünü finanse ederken, geri kalan kısım Bağcılar Belediyesi tarafından karşılanacak.

Yorum Gönder

16 Yorumlar

  1. Bağcılar belediyesi okuma-yazma konusunda çok başarılı projeler yürütüyor, bir tanıdığımız orada oturduğu için biliyorum. Yine başarılı bir projeyi hayata geçirmişler, ne güzel.

    YanıtlaSil
  2. Okumak iyi ve güzel şey.
    Lakin
    Okumak için ayrılan zamana
    Çabaya
    Özveriye
    Uygun kitap seçimi de çok önemli.
    Seçilen kitapların yaşamımızı bütünleyici olması
    Öğretici
    Eğitici olması...
    Bir ideolojiyi empoze etmeyen klasiklerden olması...
    Her kesimce benimsenen temel kaynaklardan olması da verilen bu güzel ve anlamlı çalışmayı daha da anlamlı kılacaktır.

    YanıtlaSil
  3. helal olsun diyorum sadece , umarım sadece bu ilçeye mahsus olmaz bu girişim bütün ülkeme yayılır:)

    YanıtlaSil
  4. Bu çok önemli etkinliğin tahmininden çok fazla olmasını dilerim..emeği geçen herkes kutlarım..bu anlamlı paylaşımınız ve katkınız için ayrıca teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  5. alla alla aferin ya.
    kalkınma acanslarını severim zaten.
    :)

    YanıtlaSil
  6. Kitap okumaya teşvikler bir çok ilde yapılıyor bildiğim kadarıyla ama buradaki olay farklı. Bence annenin olduğu her yer ve her iş başarılı olur. Şimdiye kadar ihmal edilmiş anneler sayesinde bu proje hem bu gün hem de yarınlar için ümit vaad ediyor.
    Paylaştığınız için teşekkürler.
    Not: Yayın evlerinin de böyle projelerde yer alması dileğiyle...

    YanıtlaSil
  7. @Hüseyin GÜZEL
    Aslında her tür kitap okurum ben ama siz de haklısınız hocam..

    YanıtlaSil
  8. @kitap eylemcisi
    Ülkeye yayılır inşallah dediğiniz gibi..

    YanıtlaSil
  9. @RABİA SERTELİ
    Yayınevleri de el atsa çok daha etkili olur dediğiniz gibi..

    YanıtlaSil
  10. Süper bir proje, yapanları kutluyorum, duyurduğunuz için sizide tabi ki:))

    YanıtlaSil
  11. hayırlı günler .
    bu projeye bayıldım.
    bende çocuklarımla beraber okuyorum teşvik şart:)
    saygılar selamlar.

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..