En Sevdiğim 10 Yazar...


Sevgili Pinuccia sağolsun beni bu etkinliğe davet etti.Aslında okuduğum yazarlar içerisinden bir on oluşturmak gerçekten çok zor.Aklımada iz bırakan yazarları yazayım o halde:

1-Tami Hoag:Polisiyenin Kraliçesi kim diye sorarsanız elbette Tami Hoag diyeceğim.Bu yazarın kitaplarına bayılıyorum.İnanılmaz sürükleyici oluyor.Bana göre çok başarılı bir yazar.Psikopat romanı gerçekten çok iyiydi.Bunun yanı sıra ölümden daha derin,şahitler kulübü isimli romanları da gayet akıcı..

2-Tess Gerritsen:Tıbbi gerilimin Kraliçesi de Tess ablamız tabiki.Her kitabını soluksuz okumuşumdur.Bir süre sonra insanda bağımlılık yapıyor bu yazar.Rizzoli-İsles serileri harikadır gerçekten..

3-Dostoyevski:Bu yazarın yeri bende çok ayrı.Dünya klasiklerini okumayı herzaman sevmişimdir.Dostoyevski eserlerini de bu anlamda okumaktan büyük zevk alıyorum.

4-Ahmet Ümit:Türk Polisiyesinin unutulmaz ismi olan Ahmet Ümiti okumaktan zevk almışımdır her zaman.Patasana ve Beyoğlu Rapsodisi romanları güzeldi.Bab-ı Esrar romanını da sevmiştim.

5-Stephen King:Olmazsa olmaz diyebileceğim yazarlardandır.Bana kitap okumayı sevdiren yazar diyebilirim.Karakule serisi vardır ki iddia ediyorum Dünyadaki en iyi Fantstik seridir:)King amca benim idolüm:)

6-Suzanna Collins:Açlık oyunları serisini okumayan kalmamıştır herhalde:)Bu seri ile büyük beğenimi kazanmıştı yazar..

7-Ted Dekker:Korku yazarları arasında en sevdiğim bir kaç yazar arasındadır bu yazar.Romanları çok sürüklüyor insanı.Heyeacan dolu anlar yaşamak istiyorsanız okuyabilirsiniz.

8-Canan Tan:Romanlarını zamanında okumuştum.İlk ona girebilecek bir yazar benim gözümde:)

9-Halit Ertuğrul:Romanlarını beğenerek okuduğum;romanlarında genelde gerçek hayat hikayelerine yer veren   güzel bir yazar..

10-Jean Christophe Grange:Polisiye-Gerilim romanları arasında sağlam yeri olan,sevdiğim bir yazar.Özellikle Siyah Kan romanı çok iyidir.

Aslında yazacağım daha çok yazar var ama şuan nedense bu yazarlar aklıma geldi.Elif Şafak,u.Poznanski,Lisa Gardner,Nora Roberts,Khaled Hosseini,Mario Mazzanti,Jules Verne,Maxime Chattam gibi daha pek çok yazar ile genişletebirim ama:)

Yorum Gönder

10 Yorumlar

  1. Gerçekten de on yazar kısıtlaması insanı zorlar. Çünkü, hepsinin lezzeti ayrı. Hepsinden ayrı tatlar almışız. Bence, bu yazının konusu "Sevdiğim on yazar" değil de "İlk On'a girenler" olsaydı işiniz daha kolay olabilirdi.
    Yazınız sayesinde henüz tanışmadığım yazarlardan haberdar oldum.
    Faydalı bir yazı olmuş. Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  2. @RABİA SERTELİ
    Ben teşekkür ederim yorumunuz için,sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. 10 yazarı sayamam çok sevdiklerim var onları nasıl ayırayım :) ama King konusunda sonuna kadar katılıyorum size.
    Ben bu listeye Orhan Kemal, Yaşar Kemal, Rıfat Ilgaz'ıda ekliyorum ama çok var inanın :)

    YanıtlaSil
  4. sen bir gerilimcisin ya ağırlıklı olarak.
    :)

    YanıtlaSil
  5. hayırlı akşamlar tavsiye için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. @Aslı Aslı
    Haklısın insanın aklına bir anda gelmiyor:)

    YanıtlaSil
  7. Ahmet Ümit'e katılıyorum ama Khaled Hosseini de o listede olmalıydı bence. Adamın 3 kitabı var üçü de birbirinden güzel.

    YanıtlaSil
  8. @şule uzundere
    Aslında Khaled'ide yazmıştım alt tarafta dikkat ettiniz mi bilmiyorum ama,dediğiniz kesinlikle doğru.Adamın kitapları harika;)

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..