Mario Mazzanti-Gördüğüne Asla İnanma (Polisiye-Gerilim)


Polisiye konusunda ciddi adımlarla ilerleyen bir yazar.Her ne kadar Şah Mat romanını daha çok beğenmiş olsam da bu  kitap da iyiydi.Polisiye kitaplarında hemen her katilin bildiğimiz üzere ritüelleri vardır.Kimisi adam öldürdükten sonra hardal yer.Kimisi geceliğini ölünün yanına katlar vs..Bu katilin bu tarz bir ritüeli olmasa da boyuna attığı derin çiziklerle meşhur olur.Direk boyuna bıçakla çizik attığı için;Kan çeşme gibi insanın boğazından fışkırır.Tabi katil de bundan zevk alır:)

Baş karakterimiz Trevis adında bir üniversite rektörüdür.Profesör Trevis'in Psikolji dalında başarılı bir kariyeri vardır.Bir de bunun hocası sayabileceği Meriurgo adında aynı dalda başka bir profesör vardır.Meriurgo genellikle hastalarını uyutur ve onların bilinç altlarına inerek sorunu çözmeye çalışır.Bir süre sonra bir hastasını derin uykusundan bu şekilde uyandırır.Katil yıllarca bastırmış olduğu dürtüleri tekrar kazanır ve katliamlarına devam eder.İlk önce Meriurgo'yu öldürür.Aslında katil yaklaşık yirmi sene adam öldürmemiştir.Bu olayların aslı İtalya'nın bir kasabasında başlar.Orada Salvadotti adında bir adam zamanında bu katili durdurmaya çalışmıştır ama bunu başaramamıştır.

Trevis bu olayı aydınlatmak için elinden geleni yapacaktır.Ancak bir süre sonra kendisi de şüpheliler arasında yer alacaktır.Trevis hem kendisinin suçlu olmadığını kanıtlamak hem de katile yem olmamak zorundadır..

Keyif alarak okuduğum bir polisiye-gerilim romanı daha.Tavsiye edilir..

Yorum Gönder

10 Yorumlar

  1. şah-mat'ı okumuştum , nasıl bulduğumu hatirlamıyorum ama:))

    YanıtlaSil
  2. ben de tam kitap eylemcisinin dediklerini yazıcaktım. okudum şah matı ama hiç bi şey hatırlamıyorum :))

    YanıtlaSil
  3. @meral ünal
    Eylemciye söylediklerimi sizin için de yineliyorum o zaman:)

    YanıtlaSil
  4. Ben bu aralar devamlı King okuyorum Cumhuriyetim, şimdide eski kitaplarına sardım.
    Şah matı okudummu inanın hatırlamıyorum ama bu kitabını okumak isterim.

    YanıtlaSil
  5. heey okuyup sevip yazmıştım.
    iyiydi ya.
    iyi germişti.
    :)

    YanıtlaSil
  6. Hayırlı kandiller dostum. örgümede selamlar.

    YanıtlaSil
  7. @deeptone
    Bu yazar germeyi iyi beceriyor gerçekten:)

    YanıtlaSil
  8. @Aslı Aslı
    King babanın yeri çok ayrı ya:)Güzel kitap buda:)

    YanıtlaSil
  9. @siyahkuğu
    Seninde geçmiş kandilin mübarek olsun dostum allah razı olsun..

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..