Teşekkürler Wulf DORN :)


Daha önce Psikiyatrist romanı ile büyük beğenimi kazanan ve şu sıralar Şizofren adlı kitabı ile gündemde olan Wulf Dorn'un kişisel sayfasında dolaşırken büyük bir sürpriz ile karşılaştım.Meğersem uzun zaman önce bloğumda paylaşmış olduğum Psikiyatrist'i kendi kişisel sayfasında yayınlamış:) Bunu görünce büyük bir sevinç duydum.Psikiyatrist romanı gerçekten mükemmeldi.Yeni romanı Şizofren'i de kısa süre sonra okumayı düşünüyorum.Yazarımıza böyle bir şekilde bloğumu onure ettiği için çok teşekkür ederim:)



Yazarın kişisel sayfasına BURADAN ulaşabilirsiniz...

Yorum Gönder

8 Yorumlar

  1. İnşallah blogunuz daha ileri seviyeye taşınmasına yardımcı olur. Tebrik ederim. Bu arada header blogunuzu baya açmış. Güzel yapmışsınız.

    YanıtlaSil
  2. Çok gurur duydum Cumhuriyetim, çok güzel bir şey bu.

    YanıtlaSil
  3. @Selim Örs
    Aslında bu headarı bana 6 ay kadar önce göndermiştiniz bana.Ben biraz oynadım üzerinde ve bu hale getirdim.Sizin emeğiniz daha çok bu header üzerinde.Çok sağolun yeniden.6 ay önce gönderdiniz ancak bloğumda tema hataları vardı ve headerı tam olarak oturtamıyordum.Tema üzerindeki editlerimi sonunda bitirdim ve bu hale geldi.Gerçekten yakıştı ama:)

    YanıtlaSil
  4. ay ne hoş ya.
    hayatın tatlı sürprizleri işte.
    :)

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..