Marc Levy-Gölge Hırsızı (Duygusal-Romantik-Paranormal)


Uzun bir aradan sonra tekrar aranızdayım:)Yine harika bir kitapla karşınızdayım:) İlk Marc Levy deneyimimdi bu roman.O kadar sevdim ki yazarın dilini,akıcılığını,samimiyetini.Bir roman bu kadar mı güzel yazılır be kardeşim:) Konusu da çok ilginçti.Yazarın yarattığı dünya ve yazarın hayal gücüne aşık oldum dersem abartmış olmam.Şu zamana kadar okuduğum kitaplar arasında çok etkilendiklerimin arasına bu kitabı da ekleyebilirim.Özellikle sonu beni çok etkiledi.Duygusal mı duygusal,sevimli mi sevimli,çok sıcak ve samimi olan romanın konusuna şöyle bir değinelim o halde;

Kahramanımızın ağzından anlatılan bir roman.Çocukken babası ve annesi ayrılan bir çocuğun gözünden anlatılmış roman.Kahramanımız bir gün okula giderken ilginç bir şey fark eder.Gölgesi adeta büyümüştür ve onunla konuşmaya başlamıştır.Daha sonra kahramanımız başka kişilerin gölgelerine de sahip olur ve onların sırlarını gölgelerinden öğrenir.İlk öğrendiği kişi ise okulun ve kahramanımızın başbelası olan Marques'tir:)


Marques bizim kahramanın rakibidir.Ve okulda aynı kıza aşık olmuşlardır.:)Kahramanımız dayaktan da nasibini alır tabi.Bu arada okulda Luc adında sağlam bir arkadaş edinir kahramanımız.Luc'un ailesi pastane işletmektedir.Günler geçe dursun kahramanımız annesi ile tatile çıkar ve orada dilsiz ve konuşamayan bir kıza aşık olur.Çok saf bir aşktır.Ve onların aralarında sırları vardır.Deniz fenerindeki sandık gibi:)

Kahramanımızın annesi babasından ayrıldıktan sonra çok üzülür ve bunu hayatının her döneminde yaşar.Her ne kadar oğluna bunu hissettirmemeye çalışsa da kahramanımız özel yeteneği ile her şeyi önceden bilir zaten.

Kitabın ilk kısmı bu şekilde geçer.İkinci kısımda ise kahramanımız büyümüş ve doktor olmuştur.Çalışma hayatına tam gaz devam eden kahramanımızın başına çok ilginç olaylar gelecektir.Yarım kalan bir duygunun peşinden koşturacaktır kahramanımız.

Duygusal ve bir o kadar da romantik olan bu romanı herkese şiddetle tavsiye ederim.Romanın sonu beni gerçekten çok etkiledi.Yazar çok güzel bağlamış sonunu.Marc Levy'nin diğer romanlarını da derhal okumalı:)

Yorum Gönder

14 Yorumlar

  1. Gerçekten ilginç bir konu, kimsenin aklına gelmez gölgenin konuşması hani masal gibi, valla çok merak ettim daha önce okumadığım bir yazar, tanıttığınız için sağolun.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. @bücürükveben
    Aslında çok daha uzun ve detaylı anlatmak isterdim ama okumayanlar için sıkıntı olmasını istemedim.Yorum için teşekkürler.Çok güzel roman umarım okursunuz.

    YanıtlaSil
  3. Marc Levy'nin diğer kitaplarını da okuduğum için bu kitabı çok sıradan ve yavan buldum.

    YanıtlaSil
  4. napıyoruz o halde , itina ile notumuzu alıyoruz:)En yakın zamanda okunur inş:)

    YanıtlaSil
  5. Tanıtım için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. Kahramanı çocuk olan romanlar her zaman favorim olmuştur. Onların yeri bambaşka. Marc Levy okuduğumu anımsıyamadım. Bundan sonra tanışmak isterim. Paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. aaa bilmiyodum.
    yazarı biliyom ama kitabı duymadım.
    konu ne güzel kitabın ismi şaane.
    okuycam.
    yazarım okuyunca.
    :)
    iyisin di mi üstat.
    :)

    YanıtlaSil
  8. ben de çok sevmiştim okurken.. su gibi akıp gitmişti.. http://kitaplarimolmadanasla.blogspot.com/2013/03/marc-levy-golge-hirsizi.html

    YanıtlaSil
  9. @cangz
    Bana hiç sıradan gelmedi.Müthiş bir eser bence.Yorum için teşekkürler..

    YanıtlaSil
  10. @RABİA SERTELİ
    O zaman bu roman tam sizlik.Bir de Emma Donughe nin oda romanı var onu da tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  11. @EMİNE ÖZTÜRK
    Sevilmeyece gibi değil demi:)Yorum için teşekkürler..

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..