Vavien Filmi-2009 (Kara Mizah-Duygusal)


Son zamanlarda Türk Filmeleri'ne taktım sanırım:) Eski film arşivime şöyle bir bakayım dedim ve izlemediğim epey film olduğunu gördüm.İzlemediklerim eski filmleri izlemeye başladım artık.Fırsat buldukça buraya ekleriz filmleri:) Vavien de bu filmlerden birisi.

Kara Mizah açısından nadir Türk Filmlerinden Vavien.Oyunculuklar çok başarılı.Özellikle Engin Günaydın ve Binnur Kaya'nın performansları çok başarılı.Zaten Binnur Kaya'yı çok beğeniyorum.Kadın hertürlü oynuyor.Çok başarılı:)Settar Tanrıöğen ve Serra Yılmaz'ıda unutmamak lazım tabi.

Filmi izlerken hiç sıkılmadım ancak sonu beni pek tatmin etmedi.Son 5 dakikaya sıkıştırılmış bir son buldum.Devam edecek derken pat diye bitti film:) 4-4 Lük bir film diyemeyeceğim ama izletiyor kendisini film.Konusu:

Celal abisi ile birlikte elektrik üzerine bir dükkan işletmektedir.İşleri son zamanlarda pek umduğu gibi gitmez.Karısı(Binnur Kaya) ve çocuğu ile mutsuz bir hayat sürmektedir.Ara sıra iş bahanesiyle abisiyle (Settar Tanrıöğen) birlikte Samsun'da ki bir  bara giderler.Celal bu barda Sibel adında bir kadına aşık olur ve hayatı tamamen değişmeye başlar.Karısından kurtulmak ve onun biriktirdiği paraları almak için korkunç bir plan yapar.Ama işleri yine istediği gibi gitmeyecektir.

Her kötü insanın içerisinde bir nebze de olsun bir iyiliğin olabileceğini tema edinen bu filmi tavsiye ederim.Hiçbir zaman umudumuzu kaybetmemeliyiz..

Yorum Gönder

8 Yorumlar

  1. vaaay dönüşün muhteşem olduuu.
    :)
    izlemedim ama iyi film derler.
    :)
    heey bi ara yeni film ve kitap listelerime baksan yaaa.
    :)
    bi de şimdi yazdığımı okusan yaa.
    bakalım tanıdık gelcek mi.
    hala oynamıyorsun sanırım.
    :)

    YanıtlaSil
  2. Filim izlemeyi çoktandır bıraktım.
    Arada bir yabancı filimler denk gelirse sık olmamakla birlikte bakarım.
    Dizileri izleme gereğini zaten duymam.
    Hoş bu baş döndürücü siyasi gelişmeleri takip edeyim derken zaten zaman da bulmak çok kolay değil.
    Eğer sizin gibi ilgisi yoksa filimlere tabii insanların.
    Selam ve saygılar.
    Güzel bir tanıtım okudum bu arada. Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Bu filmi vizyondayken seyretmiştim. İsmini bir çeşit elektrik tesisatından almış. Fena değildi galiba ama sonunu hatırlayamadım. İyi seyirler...

    YanıtlaSil
  4. @RABİA SERTELİ
    Evet bir tesisat elektrikle ilgili.Daha doğrusu ışık sistemiyle ilgili.Aydınlattığınız için sağolun;)

    YanıtlaSil
  5. @RABİA SERTELİ
    Evet bir tesisat elektrikle ilgili.Daha doğrusu ışık sistemiyle ilgili.Aydınlattığınız için sağolun;)

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..