Can Dündar-Aşka Veda( Aşka Dair,Duygusal)

 
İlk Can Dündar deneyimim oldu bu kitap.Yazarın dili ve samimi yazıları hoşuma gitti açıkçası.İçerisinde aşka dair kesitler veren güzel yazılar olan bir kitap.Kısa hikayeler şeklinde insanın aşkı tekrar sorgulamasına sebep olan bir kitap diyebiliriz.Aliye İle Ramazan ve Yürek isimli gerçek hayattan alınmış yazılar çok hoşuma gitti.Kitap içerisinde bu tarz pek çok yazılar mevcut.
 
Kitap insanı sıkmıyor ve yormuyor.Bir çırpıda okunabilecek bir eser.Ben beğendim açıkçası.tavsiye ederim:)

Yorum Gönder

9 Yorumlar

  1. seni görmek ne güzeeeel. bebişe masal okuyon muu.

    YanıtlaSil
  2. Can Dündar'ı malum belgeselinden önce çok beğenerek okurdum fakat artık elim gitmiyor, yaptığı açıklamaları da yüreğimi serinletmiyor, belki zamanla...

    YanıtlaSil
  3. Yorum görmek ne güzel oldu :) Bebişi öperim.

    YanıtlaSil
  4. @deeptone
    Annesi okuyor daha çok,ben ise telefona indirdim ninni programı diye oradan açıyorum ninnileri:)

    YanıtlaSil
  5. @Asabi Bakire
    Teşekkürler,sizi görmek de çok güzel.Bebiş de sizi öptü o zaman:)

    YanıtlaSil
  6. bebişi ben de öpmeden geçmeyeyim... bu arada kitap da yazın sahilde okumak için uygun kitaplardan bana göre...

    YanıtlaSil
  7. @EMİNE ÖZTÜRK
    Öperim tabi teşekkürler.Bu aralar kitap okuyamıyorum fazla:)

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..