John Smith-Psikopat (Aşk-Polisiye)


Kitabı alırken kapağı beni çok etkilemişti.Hatunun gözünün içinde elinde küçük bir keser olan bir sapık vardı.Wow dedim bu kitap tam benlik.Bir de damlalar şeklinde kan efektleri vermişler.Tasarım gayet iyi.Kitabın arkasını inceledim,özeti okudum tamam dedim bu kitap alınır.Yine yanılmışım:)Gözüm kitap bitene kadar psikopat herifi aradı ama ne çare:)

Bir ara düşündüm acaba kitabın kapağı farklı içeriği mi yanlış dedim.Çünkü kitap bildiğin aşk romanı:)Liseli iki ergenin arasında geçen bir aşk:)Eee nerede bizim Psikopat:)İsim ile içerik arasında bu denli tutarsızlık olan bir kitap ilk defa okudum dersem,yeridir:)Anlatım olarak fena değil ama beni bir türlü sarmadı.Çerez niyetine okunabilir.Hele sonu çok feci,kitap yarım bitiyor:)Muhtemelen devamı gelecek ya da varsa da ben bilmiyorum.Devamını okurmuyum?Elbette hayır:)


Konusuna gelecek olursak Mia ile Darian arasında geçen bir aşk anlatılıyor.Tabi iki karakterin aile bağları da sık sık ön plana çıkıyor.Darian annesi ile yaşıyor.17 yıldır babası ortalarda yok.Babası Darian ve annesine yıllarca işkence etmiş.Psikopat oymuş ama kitabın genelinde sıkışmış.Her an bir cinayet işleyecek dedim ama tırt.Son sayfalarda tempo yükseldi ama istediğim gibi bitmediYarım ya ondan:)Ama küçük bir sürpriz de bizi bekliyor kitabın sonunda.Mia ise annesi ve babası ile yaşar.Babası despot bir adamdır.FBI da çalışan bir ağır abimizdir:)Annesi Maria ise uysal bir karakter.Mia ve ailesi iş için Amerika'dan İngiltere'ye taşınır.Başlarına burada bir dizi olay gelecektir.Mia ile Darin'ın aşkına bol bol yer verilmiş.Hatta Darian'ın kamyonu ve arada geçen aşk sarmalı bana ALACAKARANLIK serisini hatırlatmadı değil.Vasat mı derseniz?Evet bence vasat:)Liseli ergenler arasında geçen aşk kitaplarından hoşlanıyorsanız tam sizlik kitap.Ama ben maalesef hoşlanmıyorum.Ancak arada az da olsa gerilim koymuşlar.Psikopat ne de olsa kitabın ismi:)

Kitap yarım bitmesine rağmen devamını hiç merak etmedim.Tabi okumak isterseniz size kalmış ama ben beğenmedim:)

Yorum Gönder

14 Yorumlar

  1. o zaman kitap krdu arkadaşımızın sözüne güveniyorum ve kitabı almıyorum, ha bir yerlerde denk gelirse okumam demem ama bile bile de lades demeyelim değil mi? :)

    YanıtlaSil
  2. @kitap eylemcisi
    Henüz kitap kurdu olamadık Eylem hanım sizin gibi:)Bir gün oluruz inşallah.Kitap konusunda okumayın diye etkilemek istemem kimseyi denk gelirse dediğiniz gibi okursunuz:)

    YanıtlaSil
  3. Evet kapak benim de dikkatimi çekmişti ama aslında klasik polisiye kapağı :)

    Ben de yeni öykülerime beklerim efendim :)

    YanıtlaSil
  4. bilgilendirme için teşekkürler.. ben de kapağı bakımından merak ettiğim kitaplardan biriydi. önerinizi dikkate alacağım.

    YanıtlaSil
  5. Ben de tam olarak sizin gibi düşünüyorum hatta o kadar Twilight çakması ki filmdeki bazı repliklerin aynısı kitapta var. 14 yaşa hitap eden vasatın da altında bir kitap. Çok karışık ve kurgusu fazla saçma. Kimse okuyup da değerli vaktini kaybetmesin boşuna

    YanıtlaSil
  6. @Kafa Dergi
    Geç oldu biraz ama bakacağım,teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  7. @Adsız
    Çok iyi özetlemişsiniz.Yorum için sağolun.

    YanıtlaSil
  8. bu kitabın devamı varmı ?

    YanıtlaSil
  9. Yanıtlar
    1. Olmazda inşallah yazar bence bi daha kalem oynatmasın fazla amatör...

      Sil
  10. Kitabı okudum çok sürükleyici idi. Bu sayfanın yaptığı yorum ile alakası yok. Bu yorumu ancak ön yargıyla okuyan bir insan yapabilir. Kitap gayet iyi kimse kimsenin sözüne aldırış etmesin önce bir okuyun bu yorumun ne denli bir ön yargıyla yazıldığını anlayacaksınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiçbir kitaba ön yargı ile yaklaşmadım.Herkesin fikrine saygı duymak lazım.

      Sil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..