Tess Gerritsen-Aşk Ölümden Uyanıştır (Polisiye-Gerilim)

 
Tess ablanın romanlarını okumayı özlemişim.Uzun zaman oldu Tess okumayalı:) Klasik bir Tess Gerritsen Polisiye-Gerilimi ile karşılaştım.Bu durum çok da hoşuma gitti.Manyak bir bombacı seri katil,katilin hedefindeki insanlar,ölüme iç içe yaşayan bir hemşire; Nina ve her zaman ki gibi katilin izini sürmeye çalışan korkusuz polisimiz;Sam.Bir de polisiye aşk ile harmanlanınca tadından yenmiyor.Daha ne olsun:)
 
Nina bir hemşiredir ve işini severek yapmaktadır.Aynı serviste çalışan bir doktora aşık olur.Evlenme kararı alırlar ancak doktor sevgilisi düğün gününde Nina'yı yüz üstü bırakır.Gelinlik içerisinde şok geçirir Nina.Herkes kiliseden ayrıldıktan sonra Nina evinin yolunu tutmak için rahibin arabasına biner ve ikinci şoku da yaşar;kilise havaya uçmuştur.
 
Diğer taraftan bombacı bir seri katil vardır ve ortalığı kana bulamaya devam etmektedir.Korkusuz polisimiz Sam Navarro ve ekibi bombacının izini sürmektedir.Zeki bir katil olan bombacı arkasında pek bir iz bırakmaz. Ta ki başka bir bomba vakasına karışana kadar.
 
Peki bu bombacı ve Nina arasında ne tür bir ilişki vardır?Nina ve sevgilisinin hayatı tehlikede midir?Sam Navarro bombacıyı yakalayabilecek midir? Gibi sorularla romanı heyecanlı bir şekilde okurken bir bakmışız roman bitivermiş.
 
Akıcı ve güzel bir Polisiye-Gerilim romanı.Tess ablanın tarzına yakışır bir roman.Böyle düşünüyorum Çünkü ;Tess abla bazen  beni kötü romanlarıyla oldukça şaşırtıyor:) Bu romanını sevdim.Tavsiye ederim.

Yorum Gönder

5 Yorumlar

  1. Grangé kadar olmasa da Tess Gerritsen'in de kurgularını başarılı buluyorum. İnceleme için elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İki yazarında yerleri çok ayrı bende o yüzden kıyaslama yapamıyorum:) Yorum için teşekkürler sevgiler...

      Sil
  2. heey biliyo musun tüyapta gördüm çok şirin biri yaaa hep gülüyooo :)

    YanıtlaSil
  3. @deeptone
    İnşallah ben de tanışırım kendileriyle:)

    YanıtlaSil
  4. Tess Gerritsen'in Günahkar adlı kitabını okudum kısa zaman sonra blogumda paylaşağım , Şunu söyleyebilirim çok güzel ve çok sürükleyici bir kitaptı , Aşk ölümden uyanıştır kitabını da yazınızdan sonra okumaya karar verdim okuyacaklarım listesine ekledim güzel paylaşımınız için teşekkürler.

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..