Okuma Hızınızı Test Etmek İster Misiniz?

Her zaman yavaş okuduğumu düşünen birisiyim.Hatta Kaplumbağalarla yarışabilirim bu konuda.Ancak bir kaç teknikle son zamanlarda okuma hızımı geliştirdim diyebilirim.Bugün bir makale gördüm ve paylaşmak istedim.Okuma hızınızı öğrenmek ister misiniz diye.Merak ettim ve testi yaptım.Çıkan sonuç bu:)

Bu arada dikkatli okumalısınız ki okuduktan sonra size 1 adet soru yöneltiliyor o soruya doğru cevap vermek zorundasınız.Yani hızlı okumak ve metni anlamak önemli:)

Testi merak ediyor ve uygulamak istiyorsanız,Buyrun buraya:)

Yorum Gönder

24 Yorumlar

  1. Denemeler'i yaptım önce 200 kelime çıktı. Sonra Tom Sawyer'ı yaptım 250 kelime çıktı. Ben Türkçe öğretmeniyim ve hızlı okurum derdim :-( Eşim, ki kendisi hiç kitap okumaz, o da beni geçti. Şu hızlı okuma tekniklerine bir göz atsam iyi olacak.

    YanıtlaSil
  2. 1404 kelime kelime okumuşum denemelerden. Bir dönem hızlı okumaya merak salmıştım. Güzel bir testmiş :D

    YanıtlaSil
  3. aa ne güzel test edelim hemen. çok güzel paylaşım bu. Hızlı okuyamıyorum ben de bi bakayım , sonucu yazıcam bunu da paylaşayım plusta süpersin <3<3<3

    YanıtlaSil
  4. o kadar da hızlı okuyamıyormuşum yani :D 300 kelime ve 8. sınıf düzeyi :D demek kerem bana sürekli yavaş okuyorsun derken haklıymış :D

    YanıtlaSil
  5. bu arada mimlendiniz efendim , kabul ederseniz...

    YanıtlaSil
  6. Sonuç ben de ne çıkacak çok merak ediyorum doğrusu :)

    YanıtlaSil
  7. @şule uzundere
    Bende 500 çıktı ama geliştirmek lazım.Çeşitli teknikleri var.Bu konuda bende birkaç kitap var.İnceledikten sonra burada paylaşırım inşallah.Ama sindire sindire yavaş okumanın keyfi de bir başka oluyor:)

    YanıtlaSil
  8. @Lord
    Naptın sen kardeşim ya,bu ne hız:)Valla helal olsun.Ben o hızı ancak rüyamda görürüm:)

    YanıtlaSil
  9. @Kreatif Baskan
    Rica ederim ne demek:)Sonucu bekliyorum ama:)

    YanıtlaSil
  10. @KİTAP EYLEMİ
    Allahtan yavaş okuyorsunuz Eylem Hanım.Hızlı halinizi düşünemiyorum:)Her zaman sizi ve mehtap(kitaplarımveben)hanımı örnek almışımdır çok kitap okuma anlamında.İşim maalesef bu aralar fazla kitap okumama fırsat vermiyor:)

    YanıtlaSil
  11. @ebrualtin
    Test ettikten sonra yorumunuzu bekliyorum:)

    YanıtlaSil
  12. valla bence gayet hızlı okuyormuşssun ben 230 kelime okuyabildim :D :D

    YanıtlaSil
  13. benim çok kitap okumam hızdan değil ki , boş vakitlerden kaynaklanıyor . böylece de kanıtlamış oldu testimiz :D keremi denemek lazım bu testte :D

    YanıtlaSil
  14. Süper bir test, ama ben yavaş okumaya alışkın olduğum için şu zamanlarda hızlı okuyamıyorum. Çünkü yavaş okurken okuduklarımı tamamen hissediyorum gibi oluyor.

    Bazen hızlı okuyasım geliyor ama sonra diyorum ki; boş ver ya hızlı okuyunca ne olacak :)

    YanıtlaSil
  15. @Servet Arslan
    Anlama konusunda ben hızlı okurken daha iyi anlıyorum.O yüzden bazen elimde olmadan hızlı okuyorum:)Ama hissetmek için sindire sindire okumanın tadı ayrı:)

    YanıtlaSil
  16. Iki kere denedim yavas okuyormusum : ) soruyu cevaplamak icin ayrica dikkat ettim ama...kreatif Baskan paylasmisti + da sonucu görmek Iyi olmasada Test zevkliydi :)

    YanıtlaSil
  17. @sule m
    Böyle düşünmenize sevindim,sevgiler..

    YanıtlaSil
  18. alla alla yapcam tabii. ben saatta 50 sayfa okuyom roman yani :)

    YanıtlaSil
  19. Abi çok güzel bir paylaşım olmuş gerçekten hemen bende uyguladım ama çok iyi çıkmadı blogumda paylaştım , ama ileriki zamanlar da daha da iyi olacak inşallah

    YanıtlaSil
  20. @Gökhan TEKİN
    Biraz uğraşmak gerekiyor kardeşim.Güzel yorumun için eyvallah.Sonuca bakmaya geliyorum şimdi:)

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..