Banka Atm'sinden Cep Telefonu İle Para Çekme Maceram (İşCep) :):)


Son derece faydasını gördüğüm bu uygulamadan biraz bahsetmek istedim ki belki haberdar olmayanlar vardır.Geçenlerde acilen paraya ihtiyacım oldu ancak banka kartı yanımda olmadığı için alternatif yöntemleri düşündüm.Nitekim hafta sonu olduğu için bankadan çekme ihtimalim de yoktu.Hep böyle zamanlarda olur zaten bu tür aksilikler.

Biraz düşündükten sonra arkadaşların cep telefonu ile para çektiklerini hatırladım.Allahtan cep telefonum yanımdaydı.Hemen İşCep uygulamasını açtım cep telefonumdan.Menulere baktım ve para çekme butonunu gördüm.Hemen tıkladım ikona ve bir sayfa açıldı.Açılan sayfada hesabımızdaki para miktarı yazıyordu ve hemen altında çekmek istediğiniz tutarı girin yazıyordu.Tutarı girdim devam dedim ve karşıma;Qr kodunu görüntülemek için bankamatik klavyesinden 9 tuşuna basın şeklinde bir yazı çıktı.Bu kod da neyin nesidir dedim kendi kendime:)Neyse banka Atm sinden 9 tuşuna bastım ve karşıma bir barkod çıktı bu arada cep telefonumun kamerası kendiğinden açıldı ve ekranda bir kod tarayıcı tarzında bir şey çıktı.. O an cep telefonumdan o barkodu taramam gerektiğini anladım.Cep telefonumun kamerasını ekranda görünen barkodun üzerine tuttum ve bekledim ancak sonuç hüsrandı.Barkod okunamadı gibi bir ibare çıktı.Hayal kırıklığına uğradım ve tekrar düşünmeye başladım acaba neerede yanlış yapıyorum diye:) İkinci denememi yaptım sonuç yine olumsuz.Ardından bir daha denedim ve yine aynı:) Bu arada bankamatik devreden çıktı 3 denemeden sonra.Neyse tekrar baştan denedim.Telefonu yatay bir pozisyona aldım ve bu sefer kodu soldan sağa doğru taratmaya başladım yine olmadı:)Yukarıdan aşağı taradım yine olmadı:)Ancak parayı kesin çekmeliydim.Neyse tekrar düşündüm acaba sorun neydi:) Barkodu okuturken telefonun ekranına baktım ve yanıp sönen sarı kutucuk tarzında birşeyler gördüm.O an jeton düştü.Demek ki o yanıp sönen sarı kutucukları barkodun köşelerindeki siyah kutucukların içerisine denk getirmeliydim.Dikey pozisyonda soldan sağa doğru dikkatlice tarattım ve oldu:)Şaka gibi gerçekten inanamadım ilk etapda.Sonuçta parayı çekmenin vermiş olduğu sevinci yaşadım.Tekrar tekrar denemenin yararını gördüm diyebilirim:)

Bunları yazmamın amacı zor durumda kalan insanlara bir nevi yardımcı olmak.Kim bilir belki birilerinin daha başına bu tür talihsizlikler gelir.Yazım yardımcı olabilir:) Allah kimseyi zor durumda bırakmasın.İş Cep uygulamasını Google Play'den indirebilirsiniz.

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. alla alla bak bu son postların çok önemli olmuş he bu da önemli evet :)

    YanıtlaSil
  2. @deeptone
    Doğrudur deep,bir nebze yardımcı oluyorsak arkadaşlara ne mutlu bize.

    YanıtlaSil
  3. Gayet faydalı oldu benim için. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, ben hayat zamanlı fırsat kredileri veren, özel bir kredi veren Bayan Rosemary'im. Borçlarınızı temizlemek için acilen bir krediniz mi var yoksa işinizi geliştirmek için bir sermaye kredisine mi ihtiyacınız var? Bir konsolidasyon kredisi mi yoksa ipotek mi veriyoruz? Mali sorunlarınızı geçmişe bırakmak için buradayız artık ara. Mali yardıma muhtaç, kredisi kötü olan veya faturaları ödemek için para gerektiren, işyerinde% 2 oranında yatırım yapacak olanlara para ödünç veriyoruz. Bu aracığı size güvenilir ve fayda sağlayan yardımlar gerçekleştirdiğimizi ve size bir kredi teklif etmeye hazır olduğunu bildirmek için kullanmak istiyorum. Bu nedenle bugün e-posta ile bize ulaşın: equaloan@gmail.com, rosemarymariaqualityloanservice@yahoo.com veya web sitemizi http://www.equaloans.com adresinden ziyaret edebilir ve bizimle ilgili daha fazla bilgi alabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba

    Acil Yardım Merkezi'nden Am DR BETO JOSE UCSF Tıp Merkezi, kalp krizi, nefes darlığı, yüksek tansiyon, astım, kanser gibi karmaşık sorunlardan acil tıbbi esrar hastalıklarına sahip hastalara yardım sağlar. ve STRING'i kesikler veya kırık kemikler gibi basit fakat acil durumlara çevirin. Catering, günde 24 saat sağlanır ve yılda 40.000'den fazla hastaya hizmet verir. Ekibimiz, acil tıbbi bakım uzmanlarını, gemide belgelendirilmiş hemşireleri, acil ve kritik bakım eğitimi alan hemşireleri ve gerektiğinde jinekoloji, nöroloji, obstetrik, ortopedi, çocuk pediatri ve cerrahisi gibi alanlarda ihtiyaç duyulan diğer profesyonelleri kapsamaktadır.

    E-posta; doctorbetojose@gmail.com

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..