Yeni Bir Kitap Mimi:)


Bilgi Eksenim mimlemiş sağolsun.İşin içinde kitap olunca mimleri yapmak çok zevkli oluyor gerçekten.O halde mim başlasın:)


1) Birkaç kere başlamana rağmen bir türlü okumak istemediğin bir kitap?

Aslında ben bir kitaba başlarsam onu muhakkak bitiririm.Böyle bir pis huyum vardır:)Yani berbatta olsa çin işkencesi gibi gelse de bitiririm o kitabı.Bitmesi çok uzun süren ve felaket sıkıldığım romanlar fazlasıyla oldu.Onlardan biri de Upton Sınclair-Kan Dökülecek romanıydı.

2) Aynı zamanda birden çok kitap okuyabiliyor musun? Okuyorsan kaç kitap?

Aynı zamanda en fazla 2 kitap okuyabiliyorum.Normalde tek kitap okumaktan yanayım ancak işyerimde çalışırken başka kitap okuyorum,eve gelince başka kitap.İşyerinde dolabımda birkaç kitap olur yada giderken çantama bir kitap atarım:)

3) Yıllar geçse de en sevdiğin roman?

Yine biraz düşünmem gerek.O kadar kitap var ki hangisi olabilir acaba?Çok zormuş gerçekten,hangisini seçsem ki:).Aslında çok fazla sevdiğim roman var ama:)

Wulf Dorn-Psikiyatrist romanını seçtim gitti:)

4) Kitap okurken müzik dinleyip Tv izleyebilir misin?

Kitap okurken genelde müzik dinlemeyi de tv izlemeyi de sevmem.Dikkatim dağılıyor o açıdan.Ancak eşim tv izlerken okuduğum çok zaman olmuştur:) Müzik dinlerken de tabi:)

5) Kendime en çok benzettiğim kitap karakteri?

Çok uçuk kaçık bir cevap olacak ama ben Don Kişot karakterini benzettim kendime:)Hayal gücüm çok kuvvetlidir o yüzden:)

6) Unutamadığın favori kitap karakterin?

Birkaç karakter elbette var:)İşte bunlardan bazıları

-Jean Christophe Grange'in Siyah Kan romanındaki katil karakter Jacques Reverdi çok manyak bir katildir kendisi:)

-Henri Charriere'nin Kelebek adlı romanındaki nam-ı değer kelebek beni çok etkileyen bir karakterdir.

-Trevanian'ın Şibumi romanındaki Nicholai Hel karakteri de beni çok etkilemiştir.

Bu liste uzar gider,burada kesmek mantıklı geldi:)

7) Bir kitabı okuyacaksan, kitaplığında mı bulunmasını istersin, yoksa ödünç aldığın bir kitabı okumak mı daha keyif verir?

Elbette kitaplığımda bulunmasını isterim.Evimde kitaplığıma bakmak bana çok huzur veriyor.Tam bir renk cümbüşü,huzur verici,daha ne olsun:)

8) Kitap ayracını bulamadın diyelim. Kitabın arasına ne koyarsın?

En nefret ettiğim şey bu olsa gerek.Geçenlerde izindeyken böyle bir şey başıma geldi cep telefonumu koydum:)Abarttım ama gerçek:)Genelde boş bir kağıt parçası koyarım.Bu ara mıknatıslı kitap ayraçları favorim:)

9) Kitap yazıyor musun veya her hangi bir taslağa sahip misin?

Bu benim en büyük hayallarimden biri aslında.Çok sağlam bir Polisiye-Gerilim romanı yazmak istiyorum allah nasip ederse.Kafamda bir çok taslak var.Umarım bu hayalimi bir gün gerçekleştiririm:)

10) Başkalarına kitap ödünç verir misin? O kitabın geri gelmemesinden korkar mısın?

Aslında kitap ödünç vermeyi hiç sevmem:)Çok fazla tecrübe ettim çünkü.Bir sürü kitabım gitti,geri gelmedi,bazıları tanınmaz halde geri geldi.Bu yüzden kitap ödünç vermeyi sevmiyorum:)

Kitap okumayı seven herkes bu mimi yapsın,özellikle bir blog seçmiyorum.Kitap kurtları,kitap okumayı seven herkes yapsın,gerçekten çok mutlu olurum ve keyifle okurum yapacağınız mimi:)


Yorum Gönder

10 Yorumlar

  1. Çok eğlenceli bir mimmiş tam sizlik.😃 orgume selamlar ayrıca minik ayaklıyada opucukler😃

    YanıtlaSil
  2. Gerilim kitabı yazmak ha. İnce iştir. Bir katil gibi düşünmek ipuçlarını ve sonucu iyi bağlamak. Olayları sıkmadan ilerletmek. Hele ki Grange gibi analizlerle dolu bir şey yazmaksa daha da zor. Ama umarım becerirsiniz.

    YanıtlaSil
  3. Eğer aklında polisiye-gerilim ile ilgili bir kitap yazmak varsa kesinlikle şimdiden başla derim. Çünkü bu zamanların en popüler kitapları bu tür olsa gerek. :)

    YanıtlaSil
  4. @Siyah kuğu
    Ooo kuğu nerelerdesin sen ya özlettin kendini:)

    YanıtlaSil
  5. @Lord
    Evet çok zor ve ince iş:)Bakalım kısmetse yapacağız bir şeyler:)

    YanıtlaSil
  6. @Servet Arslan
    Ülkemizde çok da popüler değil ama neden olmasın:)Umarım hayalimi bir gün gerçekleştiririm:)

    YanıtlaSil
  7. ay ben de don kişot demiştim yaa :) wulf dorn-psikiyatrist tamam okuycam :)

    YanıtlaSil
  8. Merhaba. Yeni keşfettim sizi. İnceleyeceğim uzun uzun. Mimi de üzerime alınıyorum, hemen yazacağım.

    Bugün çok sıkıntılıyım aslında , biraz kafamı dağıtan tek şey sizin blog oldu. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  9. @ELİF sarı
    Merakla okuyacağım mimi:)Hoşgeldiniz.Yorumunuz için sağolun.Sıkıntılarınız bir an önce geçer inşallah,sevgiler..

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..