Kitabını Al Gel Projesi!!



Bu tarz projeler beni gerçekten çok mutlu ediyor.Düzce Üniversitesi'nin Gölyaka Meslek Yüksek Okulu Öğrencilerini kutluyorum bu güzel projeye imza attıkları için. Dün saat 14.00 da başlayan projeye;İstanbul,Ankara,Denizli,Yozgat,Gümüşhane,Çankırı,Kocaeli,Zonguldak gibi illerin de bulunduğu toplam 40 il katılmış ayrıca Avusturya,Türkmenistan ve Dubai'de bu güzel etkinliğe katılarak bizleri grurlandırmışlardır. 

Bu güzel proje için 3 ay uğraşmışlar.Amaç isminden de belli olduğu gibi öğrencileri okumaya teşvik etmek.Malum ülkemizde kitap okuma oranı çok düşük ve öğrencilerimizin çoğu maalesef kitap okumuyor.Sosyal Medya üzerinden harekete geçen grup projeye imzasını atmıştır.Ben maalesef bugün duydum bu projeyi.Keşke dün duyurabilseydik.Olsun geç de olsa bu güzel projeyi taktir etmemek olmazdı.Projeye katılanlar kentteki bir parkta 1 saat süreyle kitap okumuşlardır.

Bu projeye vesile olan dev yürekli insanları gönülden taktir ediyorum ve alınlarından öpüyorum.İyi ki varsınız gençler,sağolun,varolun..

Yorum Gönder

8 Yorumlar

  1. Vay be, güzel bir proje olmuş. Bir gün kesinlikle bende buna benzer büyük bir proje yapmak istiyorum.

    Keşke ben de erken duysaydım, duyururdum blogumdan.

    YanıtlaSil
  2. Harika bir proje. Ben de tebrik ediyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Geçen senelerden hatırlıyorum bu projeyi, gerçekten çok güzel, paylaşımınız için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  4. bilmiyodum ne güzel bişey yaaa :)

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..