Yeni Kitaplar İle Güne Merhaba:)




Yeni kitaplar ile güne zinde başlamanın ne kadar güzel bir şey olduğunu kitap okumayı seven herkes bilir sanırım.İnsan yeni kitaplar aldığı zaman hemen içerisinde bir kitabı seçip okumak ister.Bu zamana kadar ben hep öyle yapmışımdır ancak bu sefer ezber bozdum.Yarım kalan kitabımı bitirdikten sonra bu kitaplara başlayacağım:)


Bazı kitapların üzerinde etiket oluyor fiyat ve yayın evinin sitesi yazıyor bu etikette.Ayar oluyorum buna.Yani şu açıdan etiketi sökene kadar canım çıkıyor:) Yayın evleri de kendilerine göre haklı olabilirler.Nitekim etiketin üstündeki site insanın bilinçaltına işliyor ve siteye şöyle bir bakıyım ne var ne yok diyorsunuz.En azından ben öyle yapıyorum:)Ne demişler reklamın iyisi,kötüsü olmaz.

Elimdeki kitabı bitirdikten sonra acaba bu kitapların hangisi ile başlasam?İlla ki bu kitapların içerisinden okuduğunuz kitaplar vardır.Önerilerinizi bekliyorum:)

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Hiçbirini de okumamışım ama Ahmet Ümit'inkinin methini duymuştum:)

    İyi okumalar.

    YanıtlaSil
  2. Ben de sadece Ahmet Ümit'ten İstanbul Hatırası'nı okudum. Zaten Ahmet Ümit en sevdiğim yazarlardan biri, bu kitabı da çok güzeldi. Ondan başlayabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  3. paranoya sıkı gerilim yaaa hoag da bi tane yaaa tess ile aynı ayardalar :) ondan başla :)

    YanıtlaSil
  4. @şule uzundere
    Yorum için teşekkürler,önerinizi dikkate alacağım:)

    YanıtlaSil
  5. @deeptone
    Tess biraz daha tıbbi gerilime kaçıyor ama Tami Hoag ablamızı da çok severim.Onun yeri ayrı:)

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..