Bir Kitap Fuarı Haberi De Karadeniz'den..


Bugün itibari ile Samsun Fuar ve Kongre Merkezi'nde başlayan Karadeniz Kitap Fuarı 24 Mayısa kadar devam edecek arkadaşlar.Ne güzel yurdumun 4 bir tarafından fuar haberleri geliyor:) Keşke fırsatım olsa da hepsini tek tek gezebilsem.Sabahın erken saatlerinde fuara gidip rengarenk kitapların arasında kaybolsam.Böyle mekanlarda zaman nasıl geçiyor ben hiç anlamıyorum.Tabi bir çuval kitap kesin alırdım:)

TÜYAP ve Türkiye Yayıncılar Birliği işbirliği ile hazırlanan ve 150 yayınevinin akredite olduğu fuara Ayşe Kulin, Can Dündar, Mustafa Armağan, Altan Öymen, Füruzan, Muzaffer İzgü, Canan Tan, Senai Demirci, Yekta Kopan, Yavuz Bahadıroğlu, Enver Aysever, Deniz Kavukçuoğlu, İlker Başbuğ, Vehbi Vakkasoğlu, Nedim Şener, Ataol Behramoğlu, Behiç Ak, Yunus Emre Özsaray, Ahmet Telli, Yüksel Pazarkaya, Sevgi Özel, Aret Vartanyan, Kahraman Tazeoğlu’nun aralarında olduğu 500 yazar katılacak.

24 Mayıs’ta sona erecek olan fuar hafta içi 10.00-20.30 saatleri arasında ziyaret edilebilir.

Yorum Gönder

8 Yorumlar

  1. Böyle fırsatlar değerlendirilmeli, mutlaka gidilmeli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen.Bir fırsat bulabilsem ya da çalıştığım şehirde fuar olsa hemen ziyaret edeceğim ama:)

      Sil
  2. Sevdiğim yazarlar çokmuş fuara katılan gidebilmek isterdim :))

    YanıtlaSil
  3. samsunda he duymamışam heç :)

    YanıtlaSil
  4. olur olur fırsat olur , bir gün doya doya gezer , bol bol kitap alırsınız inş ..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım olur.Yani istediğim yere tayinim bu sene çıkarsa Allahın izniyle olacak,heyecanla bekliyoruz:)

      Sil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..