Deli Deli Olma Filmi-2009



Yaza yaklaştığımız bu sıralarda Kars'ın olanca soğuğunu içimizde hissedebileceğimiz harika bir film.Film kara bir kışta geçmesine rağmen içinizi ısıtacak,sıcacık bir film:) (Bu ne tezatlık ama değil mi:)

Yönetmen koltuğunda Mustafa Saraçoğlu'nun olduğu filmin başrollerini ise Şerif Sezer ve Tarık Akan paylaşmışlar.İki usta oyuncuya zaten söylenecek laf yok.Filmin hakkını en iyi şekilde vermişler.

Çocukken ailesi ile Rusya'dan Karsa göçen Mişka yaşlanmıştır artık ve köyde onu istemeyenler vardır.Borcu yüzünden antika olan piyanosunu satmak ister.Ancak kimse almak istemez.Köyde yaşayan Alma ise piyanoyu görünce adeta büyülenir ve piyanoyu almak ister.Ancak ninesi yani Popuç buna şiddetle karşı çıkar.Çünkü Popuç ve Mişka arasında yıllar önce bir şeyler yaşanmıştır.Mişka ile Alma arasında geçen  dostluk insanı büyülüyor.Sıcak,samimi,harika bir dostluk örneği görüyoruz.

Kars'ın bir köyünde geçen bu film insanı etkiliyor.İzlerken bir yandan güldürürken diğer yandan insanı duygusallığa itiyor.Kars'ın o kış doğası ise enfes.Tavsiye ederim,izleyin bu güzel filmi..

Yorum Gönder

18 Yorumlar

  1. Ne zamandır izlenecekler listemde olan bir film, hala izleyemedim şimdi görünce aklıma düştü gene iyice merak ettim.. :)

    YanıtlaSil
  2. ya bu filmi sinemada izlemek lazımdı ama , neyse , unutmadan not edeyim , teşekkürler....

    YanıtlaSil
  3. Dostluk temasını çok güzel işlemiş bir film, ben de izlemiştim ve beğenmiştim.

    YanıtlaSil
  4. Ben izlememiştim izlesem iyi olacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türk Filmlerini seviyorsanız kaçırmamanız gerektiğini düşünüyorum:)

      Sil
  5. Mişka'nın piyano başında söylediği şarkıyı çok sevmiştim, film zaten harika...

    YanıtlaSil
  6. tarık akan çok seviyom bunu izlemedim ama izlicem taam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl oldu da bunu izlemedin sen Deep,şu an çok şaşırdım işte:)

      Sil
  7. Keyifle izlemiştim bu filmi.
    Tarık Akan'ın gençliğini kendi oğlu,Şerif Sezer'in gençliğini de yine kendi kızı canlandırmıştı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bir ayrıntıya değindiniz.Bak bunu yazmayı unutmuşum:)

      Sil
  8. İnanılmaz keyif aldığım filmlerden biri çok etkilemişti beni. Muhteşem bana göre izlemeyenler kaçırmasın.

    YanıtlaSil
  9. Bu film harika 2 kez falan izlemişimdir herhalde :)
    Dostluk yanında senelerdir süsüregelen öfkeyle gizlenen aşkı da çok güzel hissettirmişler. O son sahne çok etkileyiciydi... Zamanın değerini iyi bilmek gerrektiğini bu filmle daha iyi anladım. Şerif sezer de çok harika bir performans sergilemiş, aynı zamanda Tarık akan da öyle :) izlediğim iki seferin sonunda ben yine duygusallığım yüzünden ağlamıştım sanırım öyle hatırlıyorum :)
    Gerçekten izlenilcek bir film:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamamen katılıyorum.Bu filmi izlemeyenler kesinlikle izlemeli.

      Sil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..