El Emeği Ürünler..

Bebekleriniz ve çocuklarınız için birbirinden güzel atkı,bere,elbise ve daha pek çok el emeği örgüler satılmaktadır.Tamamen kaliteli ipler kullanılarak yapılan bu el emeklerinden siz de almak istiyorsanız,ziyaret edebilirsiniz.Yüzlerce ürünümüz satılmıştır.Fiyatlarımız oldukça iyidir.Özel istek ürünler de yapılmaktadır..
Detaylar için BURAYA TIKLA

Örgü Spor Ayakkabı Tarzı Bebek PatiğiÖrgü Pembe Çiçek Süslemeli PatikÖrgü Pepee Düğmeli Pembe Patik Ayıcık Motifli Örgü Bebek Patiği
Miniklere Örgü Babet PatikÖrgü Minik Babet Patik Örgü Minik Babet PatikÖrgü Minik Babet Patik
Çiçek İşlemeli Karpuz Dilimli Örgü PatikMinik Prensesler İçin Örgü İncili Bebek Patiği Örgü Kırmızı Araba PatikMinik Prenslere Örgü Papyon Patik :)
Minik Kızlar İçin Örgü Babetler :)Minik Prensesler İçin Rengarenk Örgü Patikler :)Örgü Hello Kitty'li Bot Patik :)Minik Erkek Bebekler İçin Örgü Patikler :)
Örgü Mickey Mouse Bebek Patiği :) Prensler İçin Örgü Papyon Patik :)Rengarenk Süslü Babet Patikler Çeşitli Örgü Karikatür Bebek Bereleri :) :) :)
Örgü Denizci Şapka ve Patik TakımıDoğum Fotoğrafçıları ve Minikler İçin Çeşitli Örgü Karikatür BerelerPepee Örgü Patik Bere Takımı ツPepee Örgü Bere ツ
Şirine Atkı Bere TakımıMickey Mouse Örgü BereHello Kitty Örgü Set ツPapatya Motifli Kız Bebekler İçin Örgü Elbise ve Patik Takımı
Mini Çiçekli Bebek Elbisesi-Taçı HediyeMinik Kızlarınızın İsmine Özel Örgü Taç ve Babet Patik Takımıİncili Güllü Örgü Patik ve Saç Bandı TakımıPatik-Bandana Takımı

Yorum Gönder

10 Yorumlar

  1. bol kazançlar... hepsi birbirinden güzel.

    YanıtlaSil
  2. Örgümün yaptıklarına katkım olsun bende paylaşayım:)

    YanıtlaSil
  3. @Siyah kuğu
    Çok sağol KUĞU,çok naziksin:)Seviyoruz seni..

    YanıtlaSil
  4. instagramdan daha çok takip ediyorum , fevkalade şeyler bunlar emeğinize , yüreğinize sağlık , eşinizi de kutluyorum , üreten insanlara saygım sonsuz...

    YanıtlaSil
  5. aaaa artık yapmıyo sanmıştım ya hımmmmm ne güzel yaaa :)

    YanıtlaSil
  6. @KİTAP EYLEMİ
    Çok sağolun Eylem Hanım,teşekkür ederiz,sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. @deeptone
    Bir süre bırakmıştı,oğlumuz biraz büyüdü ve tekrar yapmaya başladı hanım,selamlar olsun:)

    YanıtlaSil
  8. bu site kapanmış fakat http://satsenalsen.com tavsiyemdir

    YanıtlaSil
  9. Yaaa gerçekten çok güzel şeyler paylaşıyorsunuz tebrik ediyorum sizi. Blogunuzu çok beğeniyorum ve severek takip ediyorum. Bu el emeği ürünleri çok beğendim. Zaten ne demişler: El emeği göz nuru...
    Çok güzel şeyler ama şu da bir gerçek ki el emeği göz nuru ile çok para kazanmak, zengin olmak mümkün değil malesef. Zengin olmak için millet katakulli yapıyor ki Allah bana nasip etmesin kötü şeyleri ben helal para istiyorum. Belki bir akrabamdan miras kalır bana belli olmaz. Miras zaten hiç beklemediğin bir anda gelir demişti bir arkadaşım. Bir gün sana miras mahkemesinden miras davası ile ilgili bir tebligat gelir veya bir miras avukatı evine gelir sana haber vermek için. Bir anda zengin olursun böylece.
    Ama tabii miras kalması, piyango vurmasını beklersek hiç zengin olamama ihtimalimiz de var tabii ki. Bu yüzden çalışmaya, çabalamaya devam ediyorum. :)
    El emeği ürünlerim de var, sitenizde paylaşmak isterim ürünlerimi bende...
    Başarılar diliyorum.

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..