Orhan Kemal Severlere Müjde!!


Edebiyat Dünyamızda yine güzel bir gelişme var arkadaşlar.Edebiyatımızın kilometre taşı yazarlarından olan Orhan Kemal'in daha önce hiçbir yerde yayınlanmamış romanı Kenarın Dilberi mayıs ayında raflarda.

Everest etiketiyle piyasaya çıkacakmış bu keşfedilmemiş roman.Yazarın oğlu Işık Öğütçü şunları söylüyor: “Siyasi Halk haftada iki gün çıkan bir gazeteydi. 5 Mayıs 1956 tarihinde tefrika başlamış, 6 Şubat 1957’de bitmişti. Büyük bir heyecanla okumaya koyuldum. İlk bölümler çok tanıdık geldi. Bu Kötü Yol’un ilk yazılışı gibiydi. Fakat sayfalar döndükçe kitabın konusu daha değişik bir havaya bürünüyordu. Ve finali Kötü Yol kitabından çok değişik sonlandı. Bu romanın kitapseverlerin dışında yeni yazmaya başlayanlar, edebiyat fakülteleri ve edebiyat araştırmacıları için değişik bir ufuk açacağına inanıyorum.”

Yorum Gönder

10 Yorumlar

  1. Cidden çok sevindim. Daha bugün yazarın Murtaza kitabını bitirdim. Orhan Kemal'in bütün kitaplarını almayı ve hepsini okumayı istiyorum. Bu kitabı da kaçırmayacağım.

    YanıtlaSil
  2. Orhan Kemal'in nerdeyse bütün kitaplarını okudum diyebilirim çok severim.
    Çok sevindirici bir haber mutlaka alırım haber verdiğin için teşekkürler Cumhuriyetim.

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar.

    Roman ve öyküleriyle çağdaş Türk edebiyatında özgün bir yeri olan Orhan Kemal'in "Kenarın Dilberi" adlı ismi duyulmamış bu romanının Mayıs ayında raflara çıkacağı kuşkusuz tüm edebiyat sevenleri heyecanlandırmıştır. Bu güzel haberi paylaştığınız için teşekkürlerimi sunarım.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
  4. Iadei ziyarete geldim.blogunuzuda sevdim.takibe aliyorum.

    YanıtlaSil
  5. aaaaa okuycam tabiii. ya ne önemli postlar yazdın yaaaa :)

    YanıtlaSil
  6. @deeptone
    Sağol deep,böyle düşünmen beni sevindirdi:)

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..