Polisiye Yazarı Ruth Rendell Hayatını Kaybetti!!


Polisiyenin meşhur bayan yazarlarından olan Ruth Rendell maalesef hayatını kaybetti.85 yaşında hayatını kaybeden,Polisiye alanında pek çok eser veren üretken yazarın Türkçe ye çevrilmiş 18 adet eseri vardır.Edebiyat Dünyasında pek çok ödül alan yazarın çoğu romanı çok satanlar listesine girmiştir.


Türkçe'ye en son çevrilen eseri Portobello Sokağı olan yazarın,Türkçe'ye çevrilmiş diğer romanları ise:


Çok Gözyaşı Döküldü

Parola: Mandarin

Ölüme Giden Yol
Cinayet Oyunu
Ölüme Bakan Gözler
Kuzgunların Zulmü
Güneşi Beklerken
Taştan Hüküm
Cam Hançer
Sessizliğin Öfkesi
Park Cinayetleri (2005, Doğan Kitap )
Timsah Kuşu
13. Basamak
Kalp Taşları
Bir Sarı Lityum Çifti
Su Çok Güzel (2009, Doğan Kitap)
Kutudaki Canavar (2011, Doğan Kitap)
Portobello Sokağı (2012, Doğan Kitap) 

Şeklindedir.Yazara Allahtan rahmet dileriz...











Yorum Gönder

10 Yorumlar

  1. çok yazık çok severek okur ve seyrederdim roman ve uyarlama dizilerini/filmlerini..

    YanıtlaSil
  2. Hiçbir kitabını okumamıştım. Rastlarsam okuyacağım.

    YanıtlaSil
  3. @audrey
    Değerli bir yazardı gerçekten:(:(

    YanıtlaSil
  4. @Lord
    Ben bir kaç romanını okuyup beğenmiştim.Elimde bir kaç romanı daha var müsait olunca okumayı düşünüyorum:)

    YanıtlaSil
  5. hiç okumamışım hatta ismini bile duymamışım , şu dakika alıyorum notumu :)

    YanıtlaSil
  6. çok severim ruth rendell. biliyo musun iki isimle yazıyodu. diğer ismi margaret vine idi sanırım. çok sıkı polisiyeleri. o timsah cam filan çok iyi romanlar :)

    YanıtlaSil
  7. @deeptone
    Diğer adını bilmiyordum deep,aydınlattığın için sağol..

    YanıtlaSil
  8. Yazarın sadece Kutudaki Canavar adlı serisinin son kitabını okuduydum geçenlerde... Yazar hakkında da araştırma yapmıştım, öldüğünü daha yeni bu yazınız sayesinde öğrendim. Şaşırdım bayağı, sanırım bunda yazarla daha yeni tanışıp tanıştıktan sonra da daha 1-2 ay bile geçmeden hayatını kaybetmesi etkili oldu :(
    İngilizlerin ünlü polisiye yazarlarındanmış, edebiyatçılar bir bir devriliyorlar. Bir kez daha iyi bir edebiyatçıyı kaybettik :( Allah rahmet eylesin, yakınlarına da sabır versin...

    YanıtlaSil
  9. @FARKLI DİYARLAR
    Ben de çok sekiden okumuştum.Elimde bir kaç eseri daha var okuyup yorumlayacağım.Gerçekten yaptığı işlerle önemli bir yazar olduğunu kanıtlamış..

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..