Harper Lee Tarihe Adını Yazdırdı!!

Harper Lee-Go Set a Watchman

Dünyaca ünlü eseri Bülbülü Öldürmek ile tanınan Harper Lee Dünya tarihine geçti.Tam 55 yıl aradan sonra yayımlanacak olan kitabı tüm zamanların ön sipariş rekorunu kırmış.Daha piyasaya sürülmeden sipariş patlaması yaşanmış adeta.Bu da Bülbülü Öldürmek romanının ne kadar sevildiğinin kanıtı olsa gerek.Zaten Pulitzer ödülü almıştı ve dünyada 40 milyonun üzerinde satan bir romandı Bülbülü Öldürmek.Anlamadığım yazar neden bu kadar bekledi acaba?Tamam kitap yazmak ha deyince olacak bir şey değil ama 55 sene de çok uzun bir zaman:)

Go Set a Watchman adlı roman edebiyat tarihine en fazla ön sipariş alan roman olarak adını yazdırdı.14 Temmuzda yayınlanacak olan İngiltere ve Amerikada aynı anda 2 milyon kopya ile yayımlanacakmış.Türk okurlar da şanslı.En azından fazla beklemeyceğiz.Kitap bu yıl 7-15 Kasım tarihleri arasında düzenlenecek olan 34. Tüyap İstanbul Kitap Fuarı'yla aynı anda Püren Özgören çevirisi ve Sel Yayıncılık etiketiyle raflardaki yerini alacakmış.


Yorum Gönder

7 Yorumlar

  1. Bu haberi bugün görünce bloguma yazsam mı diye düşündüm. Sonradan üşendim, vazgeçtim ama içimden bir ses senin yazacağını söyledi. Artık tarzını az çok anladım :-)

    Paylaşım için teşekkürler. Ben Bülbülü Öldürmek kitabını geçen ay aldım ama henüz okumadım. Yazarın ikinci kitabı çıkana kadar okuyayım bari. En azından yazarın tarzı hakkında bir bilgim olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tarzım 4 senedir aynı:)Genelde okuduğum kitapları ve güncel edebiyat haberlerini paylaşıyorum bloğumda.Ara ara da izlediğim filmleri yorumluyorum.Yazacağımı düşünmeniz güzeldi:)Ben maalesef Bülbülü Öldürmek romanını okuyamadım ama okuyacağım inşallah en kısa sürede,sevgiler.

      Sil
  2. Oooo...nasıl okumamış olurum bunu... Çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. Çok sevindim duyduğuma :) Umarım beni Bülbülü Öldürmek kadar etkiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 55 yıl aradan sonra etkiler diye düşünüyorum:)

      Sil
  4. İnanılmaz gerçekten, ama yazarın bu yaşta bile yazması harika bir şey, çok merak ettim:)

    YanıtlaSil
  5. Ben deçok merak ediyorum şahsen.

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..