Online Logo-Banner Yapma Sitesi.


Herkesin bildiği üzere bloglarımızın en can alıcı noktalarından biri de bloğumuzun bannerıdır.Güzel bir bannera sahip olmayan bloglar göze batar diye düşünmekteyim.Bazı blogların bannerları uzun olduğu gibi bazı blogların bannerları da logo şeklindedir.Bu bloggerların seçimi tabi ki.

Benim gibi banner yapma özürlüyseniz bu siteyi kesinlikle tavsiye ediyorum.Programla felan uğraşmayı sevmiyorsanız bu site tam sizlik.Kendi bloğumun bannerını ben bu siteden yaptım.Sade ve içime sinen bir banner oldu.Sizde bu tarz bannerlar yapmak istiyorsanız siteye bir göz atabilirsiniz.

Kelime şeklinde banner yapabilirsiniz.İsterseniz benim bloğumda olduğu gibi kelimelerin yanlarına küçük ikonlar koyabilirsiniz bu size kalmış.Umarım işinize yarar.Bu siteyi kim yaptıysa ona teşekkür ederim.Çok işime yaradı:) Siteye ulaşmak için TIKLAYIN..

Yorum Gönder

16 Yorumlar

  1. Uzun süredir böyle bir site arıyordum yaa *-* Ellerinize sağlık çok teşekkür ederim harikasınız *-*

    YanıtlaSil
  2. Aslında bu tür siteler geliştirilse ne iyi olur. Herkes istediği gibi kendi logosunu yapabilir.

    Güzel siteymiş beğendim. Paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın biraz daha geliştirilse çok daha güzel olurdu.Bu haliyle bile benim işimi gördü:)

      Sil
  3. Logo için AAA Logo programı çok iyidir. Fazla bilgi istemeyen bir program. Banner yapmak için Photoshop diyeceğim ama biraz profesyonel program. Photofiltre programı iş da banner için oldukça iyi iş görür.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AAA logo programını bir ara kurcalamıştım.Önerilerin için sağolasın.

      Sil
  4. Bundan 1 - 2 yıl önce bir defa kullanmıştım bu siteyi fakat hep aynı yazı fontları var açıkçası benim işime yaramaz ama yeni başlayan arkadaşlar için mükemmel bir site teşekkürler paylaşım için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen benim gibi header yapma özürlüleri için birebir.

      Sil
  5. aa çok güzel bir paylaşım teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar Kitap Cumhuriyetim.

    Kendi imkanlarıyla banner yapamayanlar için bence çok güzel bir fırsat. Bu güzel siteyi açığa çıkarıp bizlerle paylaştığınız için teşekkür ederim.

    Selam ve dualarımla. Allah'ın rahmeti ve bereketi üzerinize olsun.

    YanıtlaSil
  7. Bilmiyordum çok sağol...

    YanıtlaSil
  8. Daha yeni bir logo yaptım böyle bir uygulamadan, güzeldi... ama içime sinmeyince kullanmadım bir bakayım belki buradan daha güzel bir şey yaparım

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..