Yeni Ev,Yeni Şehir,Yeni Hayat..



Doğu görevini bitirip,batıya yerleştim çok şükür.Yani tam anlamıyla yerleştim diyemeyeceğim tabi,eksikler hiç bitmiyor:) Yeni bir ev almak amma zor bir işmiş,inanılmaz yorulduk.Yok tapuyu al,yok elektrik açtır,yok suyu açtır,kombi bağlat doğal gazı açtır,koştur dur:) 


Eve o kadar para bayıldığımız yetmiyormuş gibi bir de tapuya para bayıl,aboneliklere,sayaçlara para bayıl:) Saymakla bitmez.Bunu geniş bir zamanda bütün detayları ile yazacağım:)


Bu süre zarfında bloğuma uğrayamadım haliyle.Bir iki kelam edeyim dedim.Cep telden bloğa yazı girmeyi hiç sevmiyorum.Tam bir eziyet.Yazı yazmak işkence gibi:)


Bir süre telefondan takılacağım.Uzay çağına girdik taşındığım apartmanın telekom alt yapısı yok,bina yeni olduğu için.Telekomu aradım 2 ayda ancak bitermiş çalışmalar.Doğunun ilçesinde zor şartlarda yaşam sürdürmekten yordulduk rahata ereceğiz diye düşünürken olana bak:) Teli modem gibi kullanayım desem laptopu getirmedim:) 


Blogları takip edemedim bu süre zarfında.Gelen yorumlara bile bakamadım.Ufaktan bir turlayım blogları.Daha yapılacak çok işim var çok:)




Yorum Gönder

24 Yorumlar

  1. Yeni bir şehirde yeni bir hayat kurmak ne kadar olsada ayrı bir tatlı heyecanı var bence :) Bu arada ne işle meşguldunuz ? Ve nereden nereye gittiniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Erzurum Horasan ilçesinden Çorum merkeze geldim kardeşim.Polis memurunun bu arada.Heyecan kısmına katılıyorum:)

      Sil
  2. ev alsamda yorulsam keşke :D razıyım her çilesine ama malesef her sene bir yere taşınıyorum :D bu arada hayırlı ugurlu olsun nice güzel seneler yaşa inş. o evde telefondan bile olsa biz seni takip ederik :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin,çok sağol allah razı olsun.Size de en kısa zamanda nasip olur inşallah

      Sil
  3. Yeni eviniz hayirli uğurlu olsun, gule gule oturun, keyfinize göre bir evde kitap okumanin keyfi de baska olur artik:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler.Kitap okuma kısmına geçemedim henüz.Kitaplığım yapılıyor:) Okuma koltuğum hazır:)

      Sil
  4. Hayırlı olsun. Yeni evinizde de güle güle oturun :)

    YanıtlaSil
  5. Yeni eviniz de yeni hayatınızda hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
  6. hayırlı uğurlu olsun eviniz!:) Allah sağlıkla, huzurla oturmayı nasip etsin inş:)

    YanıtlaSil
  7. Hayırlı olsun. Rabbim huzurla oturmayı nasip etsin.

    YanıtlaSil
  8. Merhabalar Kitap Cumhuriyetim.

    Yeni evin sıkıntılarını çok iyi bilirim. Benimki sadece ev almak değildi. Bir de oturduğum evi sattıktan sonra yeni bir ev almak gibi bir macera yaşamıştım.

    Sayın yazarım, eğer istediğiniz gibi bir eve, bir şehre ve bir hayata kavuştuysanız, çektiğiniz sıkıntılara değmiştir. Yok benim gibi istediğiniz ev olmadıysa, üzülürüm doğrusu. Çünkü bu sıkıntıyı ben yaşadım. Başkalarının da yaşamasını asla arzu etmiyorum.

    Efendim, yeni evinizde ağız tadıyla, güle güle oturun. İnşAllah yeni şehirdeki yeni hayatınız da güzel olur.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli hocam şuan için istediğim oldu çok şükür. İnşallah böyle devam eder.Allah razı olsun sizden.

      Sil
  9. Hem eviniz hem yeni şehriniz hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
  10. hayırlı olsuuuun oleeeeey çok mutlu olun evinizdeeee :)

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..