Dağ Taş Demeden Çocuklara Kitap Dağıtan Emekli Öğretmen



Kitap Dağıtan Emekli Öğretmen

İtalya'da yaşayan emekli öğretmen Antonio La Cava köy köy dolaşıp insanlara kitap dağıtıyor.Amacı herkese kitap okuma alışkanlığını kazandırmak olan Cava geldiğini duyurmak için org çalıyormuş.

2003 yılından beri kitap dağıtan Cava bir röportajında ''Okumaya ilgisizlik okullarda başlar,okuma bir zevk değil bir görev olmalıdır'' diyor.Güler yüzü ve sempatik tavırlarıyla köylülerin sevgilisi olan Antonio La Cava adlı emekli öğretmenimizi takdir etmekten başka ne yapabiliriz ki?





Yorum Gönder

10 Yorumlar

  1. Ne kadar güzel bir insan ve ne kadar güzel bir araç :)) Hem çok sıcak hem de kitap dolu...

    YanıtlaSil
  2. Ayyy bende böyle bir şey yapmak istiyorum ama öncelikle atanmam lazım :D

    YanıtlaSil
  3. Abi başlığı ve resimi ilk gördüğümde açık söylemek gerekirse bir an için şunu söyledim ; ''Bu bizin ülkemizde değildir'' dedim kendi kendime okudum evet bizim ülkemizde değilmiş , Gönül isterdi ki bu tür güzel etkinlikler bizim ülkemizde de olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında bizim ülkemizde bunun çok daha değişik bir örneği vardı.Eşek ile kitap dağıtan amca vardı.Hatırladım şimdi.Ama bu dayı çok daha fazla kitap taşıyor ve dağıtıyor helal olsun.Umarım dediğin gibi ülkemizde de bu tür şeyler görürüz.

      Sil
  4. Fakir Baykurt'un Eşekli Kütüphaneci kitabını okudum geçenlerde. Göreme'de de aynen bunun gibi güzel bir insan yaşamış. Ve hakkında soruşturma açılmış tabiki.....

    YanıtlaSil
  5. ne güzel bi davranış ama yaa :)

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..