Mim: Saçma Amaçsız

Saçma Bir Mim

Bir Alık Balık bloğunun sahibi deepin bloğunda önüne gelen 3 kişiyi mimlemiş.Bu 3 kişiden biri de benmişim.O zaman mim başlasın:)

1) Odanızda veya evinizde orada olduğunu unuttuğunuz bir nesne bulun. Bu nesne ile bir anınız var mı?

Orada olduğunu unuttuğum nesne mi?Ya evi daha yeni yerleştirdik.Yeni taşındım ben:)Bu soruyu pas geçiyorum:)


2) Aklınıza gelen soğuk bir espriyi yazın. Eğer aklınıza gelmiyorsa 2-3 kelime saçmalayın.

-Seni bir kız çağırıyor

-Hangi Kız?

-Sakız...

Of ya saçmalamakta zirveyapıyorum gece gece:)

3) Yine aklınıza gelen biri ya da nesnenin adı ile akrostiş yazın ama yazdığınız akrostiş az ya da çok nesne veya kişi ile ilgili olsun.

Yine çok sıcak bir hava

sanki bitmeyen bir dava

Gözlerim ağrıyor gece gece

Dudaklarımdan düşen uyku 1 kelime

PEAH bu konularda ne kadar da yeteneksizim.Ama saçmalamakta zirveye oynamaya devam:)


4) Seni kim mimlediyse şimdi Onun blogunu açıyorsun ve bu soruya verdiği cevaptan ilginç bir kelime seçiyorsun. Ve döngünün devam etmesi için yine ilginç, uzun ve saçma bir cümle kuruyorsun. Lütfen 'Ben bir kuş gördüm.' ya da 'Bizim evde oyuncak ayı var.' gibi cümleler olmasın. Olabildiğince uzun ve saçma cümleler olsun.

Bantçı vardı bizim mahallede.Her türlü bant satardı.Sadece bant satmakla yetinmeyip adamda satmaya başladı.Bantçıya bir gün bant almaya gittim.Bant yok dedi.Neden diye sorduğumda artık bant satmayacağını söyledi.

Yeter ama bu kadar saçmalamak:)

Saçmalamak isteyen herkes yapabilir,atış serbest:)

Yorum Gönder

0 Yorumlar