Marangoz Babadan Okuma Sandalyesi:)




Marangoz olan Hal Taylor çocuklarına kitap okumayı seven bir adamdır.Ancak üçüncü çocuğu doğduktan sonra sandalyeye sığamaz olmuşlar:) Hal böyle olunca marangoz, mesleki becerisini kullanarak yeni bir kitap okuna sandalyesi icat etmiş.

Bu sayede üç çocuğuna aynı anda kitap okuyabiliyormuş.Bu sandalyeyi ben de çok sevdim.Çok yaratıcı.Allah nasip ederde iki çocuğum daha olursa bu sandalyenin bir benzerini yaptırabilirim:) Şimdilik 15 aylık bir oğlum olduğu için sıkıntı yok:)

Hal amca olayı maddi anlamda abartmış.Sandalyeye 7.500 dolar istiyormuş.Bu Hal amca halden hiç anlamıyormuş meğer:) Bu ne arkadaş 7500 dolara sandalyemi olur:) Yine de üretici insanlara saygımız sonsuz.

Yorum Gönder

15 Yorumlar

  1. Ahaha :D. Müthiş bir şey bu :)

    YanıtlaSil
  2. Muhteşem bir tasarım, bayıldım buna... Eşyalar, ihtiyaca uygun tasarlanmalı böyle :) Yoksa her yerde aynı ruhsuz kanepeler, sandalyeler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaratıcı fikirleri her zaman sevmişimdir.Yorumunuza katılıyorum

      Sil
  3. Ne kadar yaratıcı... Çocuk olmasa da yanına kahveni, kekini, pastanı da koyabilirsin :)) ayrıca, bizim marangozlara göstersen bu fotoyu, yaparlar aynısını ya :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buda ayrı bir bakış açısı:) Bunu yaparız ya sıkıntı yok:)

      Sil
  4. Vay be ne babalar var. Şu yaşıma rağmen bacak kadar çocukları kıskandım :) Bu arada Allah bağışlasın 15 aylık kuzuyu sizlere. Sanırım ben de ilerisi için aklıma kazıdım böyle bir sandalye sahibi olmayı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım sahip olursun.Sağlasın.Allah sana da nasip etsin bir kuzucuk:)

      Sil
  5. Çok güzel bir tasarım olmuş...

    YanıtlaSil
  6. Hemen böyle bir şey bulup ticarete atılmam lazım, 3-4 ayda birine satsam yeter bana ;)

    YanıtlaSil
  7. çok hoş gerçekten, bayıldım, yalnız gerçekten halden anlamıyormuş Hal Amca:))

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..