Okullarda Cinsiyet Ayrımına Son mu?

Okullarda Cinsiyet Ayrımına Son


Bugün tv izlerken böyle bir haberle karşılaştım.Okullarda cinsiyet ayrımına son diyordu başlıkta.Sanki bu zamana kadar okullarda cinsiyet ayrımı vardı da bizim haberimiz mi yoktu?

Neymiş efendim ayrımı gidermek için okullardaki fişleri değiştireceklermiş
"Ali sofra kur,Ayşe ekmek al olacakmış.Yani Ali sofrayı kurunca,Ayşe ekmek alınca ayrım kalkacak öyle mi?

Pes doğrusu hergün onlarca polis,asker şehit olurken uğraştıkları şeye bak.Siz ilk önce eğitim sistemini adam edin.Yıllarca eğitim sistemini adam edemediniz,düzene oturtamadınız.Binlerce öğretmen atanamadı.İlk önce bu sorunları çözün siz.

Çocukları at yarıştırır gibi sınava hazırlıyor millet.Çocuklar senelerce sınava hazırlanmaktan sayenizde çocukluklarını yaşayamaz oldu.Benim de 1 yaşında oğlum var.Allah bilir o bu yaşlara geldiğinde eğitim sistemi ne hale gelir.

Millete ayrım varmış gibi bir şey empoze ettirilmeye çalışılıyor.Ne gerek var böyle şeylere anlamıyorum.Siz fişleri değiştireceğinize ilk önce beyinlerinizi değiştirin belki o zaman bu ülkede birşeyler düzene girmeye başlar.





Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Hahahaha:))))peki Ali, bulaşıkları yıka da olacak mıymış? Ya da Ahmet camları sil? O zaman inanabilirim ciddi olduklarına:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlerleyen zamanlarda yazdıklarınız da çıkarsa şaşırmam. Böyle bir ülkede yaşıyoruz.

      Sil
  2. İşleri güçleri göz boyamak. Sen önce git de kadın cinayetlerinde tahrik indirimi meselesine bir el at. Tecavüzcü seccadeyle, sakalla, tespihle gelince iyi hal indirimi yapma. Şiddet uygulayanları salıverme. Önce gerçek sorunları çöz bir. Kime anlatıyoruz gerçi. Zihniyetleri kökten hastalıklı bunların. Maalesef yani...

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..