Sahaf Festivali Başlıyor


9.Beyoğlu Sahaf Festivali

Beyoğlu Belediyesi bu sene 9.sunu düzenleyeceği Sahaf festivaline bütün okurseverleri bekliyor.Yaklaşık 70 sahafın katılacağı festivale yabancı sahaflarda eşlik edecekmiş arkadaşlar.Tabi onbinlerce kitapda festivalde yerini alacak.

Festival 17 Eylül-11 Ekim arasında düzenlecek ve 24 saat açık olacakmış.İstanbul'da oturanlar ne kadar şanslı arkadaş.En baba fuarlar,festivaller İstanbul'da oluyor.Darısı bizim başımıza diyelim:)

Fuarda bir de Mezat düzenlecekmiş.Bu mezattan elde edilecek gelir ise yoksul öğrenciler arasında paylaştırılacakmış.İşte bu haber beni çok mutlu etti.Böyle bir şeyin düşünülmesi bile büyük bir incelik.

Kitap kurtları fuara bekleniyorsunuz haberiniz ola:)

Yorum Gönder

8 Yorumlar

  1. O kadar güzel oluyor ki bayılıyorum m :)

    YanıtlaSil
  2. Geçen sene ilk kez gittim sahaf festivaline, Tüyaptan bile daha çok sevdim diyebilirim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şanslıdır:) Ben de katılmak isterdim .Belki birgün bana da nasip olur kimbilir.

      Sil
    2. Umarım.. Seveceksinizdir :))

      Sil
  3. ay yeri çok kolay ya. ben üç beş kez gidiyom valla :)

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..