Trajikomik Bir Vaka

Trajikomik Bir Vaka


Son zamanlarda instagramda ve çeşitli bloglarda bu tarz fotoğrafları sıkça görmeye başladık.Hatta benim de bu şekilde birkaç fotoğrafım vardı.Yalnız kitap farklıydı tabi:)

Resimdeki Kürk Mantolu Madonna romanı çok okunan bir roman oldu,aylarca çok satanlar listesinden düşmedi.Hal böyle olunca romanı okuyup yorumlayanlar ve romanı beğenenler bu şekilde fotoğraflar eklemeye başladı.

Türk halkı olarak bazı arkadaşlara espri malzemesi lazım.Bunu da malzeme olarak kullanmışlar tabi.Ne yalan söyleyim espriye güldüm.Normalde olsa eleştirirdim ama buna güldüm ve başlıktaki gibi trajikomik bir vaka olarak adlandırdım.Eminim çok farklı görüşler ortaya çıkacaktır.Yorumlarınızı bekliyorum.

Yorum Gönder

20 Yorumlar

  1. Çok ünlü bir roman ama ben henüz okumadım. O yüzden o kişinin yaptığı espriyi de anlayamadım:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanlış anlamadıysam eğer espri kitabın sürekli kahveyle birlikte çekilmiş olması :))

      Sil
    2. Arkadaş açıklamış sağolsun.Bu tarz fotolar moda oldu.Özellikle çay ve kahveli olanlar.Yanında bazen cikolata:)

      Sil
  2. Kitaba ve yazarına saygım sonsuz. Ancak kitabı satın almak yerine kahveyle çekilmiş fotoğrafını satın alsalar daha az zarara uğramış olurlar. Bu tip fotoğraf sahiplerinin hepsi değilse de yarıdan fazlası fotoğrafını koyduğu kitabı okumuyor çünkü :) Sadece Kürk Mantolu Madonna için geçerli değil bu durum. Kitap gerçekten harika, keşke ne bu ne de bir başka kitap şov malzemesine dönüştürülmese. Yok illa dönüştürülecekse aynı zamanda da sahiden okunsa bari. Benim görüşüm bu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuyorlardır,en azından ben öyle düşünmek istiyorum;)

      Sil
  3. Espri beni de güldürdü, hatta Kürk Mantolu Madonna hakkında karikatür de vardı. Kitabı mı istersin, kahve ile çekilmiş fotoğrafını mı diye soruyordu kitapçı. :) Trajikomik de olsa, fotoğraf çekme uğruna kitabı alanlar, belki bu vasıtayla merak edip açıp okuyorlardır. Umudum o yönde :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sahi öyle bir karikatür vardı siz yazınca hatırladım :) Karikatür olduğunu unutmuştum, karikatürü nerede gördüğümü de hatırlamıyorum. Leman'da olabilir emin değilim...

      Sil
    2. ben de okumuştum o karikatürü, uykusuz'da iltem dilek'in karikatürü

      Sil
    3. Elime geçen her dergiyi, her şeyi okuyorum, şimdi kendi esprimmiş gibi satmaya çalıştığım zannedilsin istemedim :) Yaklaşım çok hoşuma gitmiş ki zihnime kazınmış. Kitapla çekilen kahve fotoğrafı satmak çok iyi fikir zira:) Sizin vesilelerinizle ilk yorumuma izah getirmek istedim.

      Sil
    4. Bu yorumların ardına romanı okuyasım geldi.Neyse ki kitaplığımda varmış roman çpk şanslıyım.Yanında içecek olmayacak ama benim resmimde:)

      Sil
  4. Sanırım milletçe bu tarz fotoğraflara şartlandık. Ben kahve içmeyi pek sevmememe rağmen kahve yaptığım zaman hazır kahve yapmışken yanına bir kitap koyayım da fotoğrafını çekeyim diye düşünüyorum :-) Ama bence kitabın yanına da en çok kahve yakışıyor.

    Bu twitin devamı olarak başka bir kullanıcı da şunu yazmış. Bence o da iyiydi. "Dün akşam Kürk Mantolu Madonna'yı okuyacaktım ama evde kahve bittiği için okuyamadım." :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anlaşılan bu kitap kahveyle bayağı özdeşleşmiş:)

      Sil
  5. Espri güzel... E kitap içecek bişeyler yanına iyi gider. Ama en çok da Kahve Yanı'na... :)

    YanıtlaSil
  6. :))))) süper olmuş yorumlardaki de hoştu. Kitabı mı istersin, kahve ile çekilmiş fotoğrafını mı:)

    YanıtlaSil
  7. Biz böyle bir milletiz işte. Özgün değiliz maalesef. Domino etkisi hoştur ama böylesi değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle haklısınız.Özgüb olmayı bir türlü başaramıyoruz.

      Sil
  8. Gerçekten tebessüm etmeme neden olan bir fotograf :) Caps misali. Populer kitaplar insanı çok etkiliyor. Ben twitter dışında bir sosyal paylaşım sitesi kullanmıyorum. Sadece twitter blog ve google plus hesabımda online'ım. Anasayfamda sık sık "Oguz Atay - Tutunamayanlar" ı görüyordum, üç gün önce onu okumaya başladım. Bu kitabında adını çok duymuştum ve bu fotografta bardağı taşıran son damla oldu ^_^ Bunuda okunacaklar listesine dahil ettim :)

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..