Sarah Jio'nun Yeni Romanı:"Yeşil Deniz Kabuğu" Dünyada ilk kez Türkiye'de Yayımlanacak!!



Birçok eseri Newyork Bestseller listelerinde yer alan ve ülkemizde geniş bir okuuyucu kitlesine sahip Sarah Jio'nun yeni kitabı Yeşil Deniz Kabuğu dünyada ilk kez Istanbul Kitap Fuar'ında yayımlanacak.Sarah Jio'nun kitabı normalde 2016 yılının başlarında çıkacaktı.Ancak Jio verdiği kararla kitabın çıkış tarihini öne aldı.Istanbul Kitap Fuar'ına pena yayınlarının konuğu olarak katılacak Sarah Jio verdiği bu kararla Türk okurlarını mutlu etti.

Şu yazımda fuar hakkında geniş bilgi vermiştim.Detaylara bakabilirsiniz.

Sarah Jio Türkiye'de çok sevildiğini bildiği için böyle bir karar almış.Yazardan çok güzel bir jest gerçekten.Bu güzel jest için yazara teşekkür ederiz.

Yeşil Deniz Kabuğu ile Sarah Jio okurlarına yine sıcak bir aşk hikayesi sunuyor. Agapi romanından sonra Jio yine özüne dönüyor ve zamanlar arası aşk yolculuğu temasına yeni kitabında geri dönüyor. Bu kez Kailey’in zamanlar arası aşk hikayesini okuyoruz.











Yorum Gönder

11 Yorumlar

  1. Zaten ülkemizdeki çok satanlar..
    Ben yazarın Mart Menekşeleri kitabını okumuştum. Hafif kafa dağıtmak için okurum belki bir kitabını daha. Kapak tasarımı çok hoş oluyor kitaplarının. E malum dışı içinden iyi olmalı (!)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kafa dağıtmak için iyi olduğunu söylüyorlar:) Ben hiç okumadım daha.Elimdeki kitaplar bitsin deneyeceğim

      Sil
  2. Kafa yormayan bir tarzı olduğu için yormuyor beni. Bi ara iyi takmıştım arka arkaya okudum 3-4 kitabını hala da elimde okunmamış 1 adet yağmur zamanı mevcut. Pembe dizi gibi...

    YanıtlaSil
  3. Merak ettim şimdi romanlarını.Listeme ekledim bu yazarı.

    YanıtlaSil
  4. Benimde yazarın okuduğum ilk kitabı böğürtlen kışıydı severek okumuştum ama ondan sonra ki kitaplarında hep aynı konuydu bana göre ayrıca bu kitap başka bir yayınevinden çıkacak o yüzden daha çok merak ediyorum.Önceki kitaplarının tasarımı gayet güzeldi çünkü :))

    YanıtlaSil
  5. Ben de en kısa zamanda bir Jio kitabı okuyacağım:)

    YanıtlaSil
  6. Takipçisi değilim yazarın lakin hayırlı olsun :D

    YanıtlaSil
  7. okuycam bu yazarı aklımda. :)

    YanıtlaSil
  8. Şimdi okuyorum bu kitabı kesinlikle çok güzel.Sarah Jio kitapları çerez gibi :D sırada gece ile şafak var fatma erdek'in bakalım o nasıl olucak :)
    Bana da beklerim :)
    http://beyazbegonvil.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..