Göztaşı Hastalığı ile İmtihanım:((



Evet arkadaşlar her zaman güzel ve umutlu haberleri paylaşırdım bloğumda ancak bu sefer kendi açımdan sıkıntılı bir haber ile karşınızdayım.

Son zamanlarda siz de fark etmişsinizdir ki bir süredir ortalarda yokum.Sebebi ise maalesef göztaşı hastalığına yakalanmam.Bu hastalık ummadığım bir anda kapımı çaldı.Bir sabah gözümdeki acı ile uyandım.Aynaya baktığımda gözlerim kıpkırmızı olmuştu.Geçer dedim,uykusuzluktan,yorgunluktan olmuştur dedim.Yaklaşık 3-4 gün kızarıklık geçmedi ve üzerine gözümde bir takım ağrımalar başladı.Batmalar,yanmalar izledi bunu ve doktorda buldum kendimi.Meğersem çok nadir insanlarda görünen göztaşı hastalığına yakalanmışım.Nasıl böbreklerde taş olursa,gözlerde de taş oluyormuş arkadaşlar.Benim her iki gözümde de varmış.Şuan bu postu hazırlarken bile çok zorlandım.Bu süre zarfında hiçbir arkadaşımın bloğunu ziyaret edemedim.Kusura bakmazlar inşallah.

En kötüsü de arkadaşlar kitap okuyamamak.Beni gerçekten bu çok üzüyor.Lanet göz taşları kitap okumaya çalışınca gözüme batıyor.Her zaman kendilerini hissettiriyorlar sağolsunlar:)

Taşlarımla dost oldum bile ancak birde şu batmaları olmasa.Hani gözünüze yabancı bir cisim girer de sizi çok rahatsız eder ya işte o anı heran yaşadığınızı hissedin,işte öyle birşey.Perşembe günü tekrar kontrole gideceğim arkadaşlar.Bakalım neler olacak:)

Tekrar bloğa uğrarmıyım bilemiyorum.Şu göz taşlarını en yakın durakta üzerimden atarsam neden olmasın.Allaha emanet olun..

Yorum Gönder

44 Yorumlar

  1. Çok çok geçmiş olsun. En kısa sürede iyileşmen dileklerimle.

    YanıtlaSil
  2. Çok geçmiş olsun. Umarım biran önce iyileşir ve dönersin :)

    YanıtlaSil
  3. Çok geçmiş olsun umarım kısa sürede iyileşirsin :( Sevgiler ♥
    Kızsal Şeyler

    YanıtlaSil
  4. geçmiş olsun:( bende de var malesef!:( ne hissettiğiniz gayet iyi anlıyorum, bi süre sonra böyle yaşamaya da alışıyorsunuz, benim bi 10 yıl oldu taşlarla tanışalı...ara ara gidip temizletiyorum taşları, ağrının şiddetine göre temizletme zamanım gelmiş diyip:) Allah dermansız dert vermesin, buna da şükür...çok çok geçmiş olsun tekrar, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun,dediğiniz gibi buna da şükür,allah dermansız dert vermesin.Temizletince rahatlıyor mu peki? Yani eski hali gibi oluyor mu:) Çok merak ettim.

      Sil
    2. temizletince evet rahatlıyor ama bir süre sonra başa sarıyor malesef!:( dönem dönem değişiyor bir de... bir ara çok yoğun ağrı oluyodu ve sık aralıklarla gidiyodum temizletmeye, şimdi öyle yoğun ağrılarım yok ama çabuk yoruluyor gözlerim, hafif batmalar başlıyo, dinlenmem gerekiyor...

      Sil
    3. Size de geçmiş olsun,benim daha baska problemler de çıktı göz tansiyonu gibi maalesef.

      Sil
  5. Çok geçmiş olsun. Rabbim tez zamanda şifasını versin.

    YanıtlaSil
  6. Gözümüze kaçan toz bile canımızı acıtırken göztaşlarına katlanmak çok zor olsa gerek.Ayrıca, bir gecede ortaya çıkmaları beni şaşırttı. Acil şifalar diliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O hissi sürekli hissetmek çok kötü Rabia Hanım.Aslında bir gecede olmadı 1 haftada oldu ne olduysa:(

      Sil
  7. Ahh, üzüldüm. Çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  8. Çok geçmiş olsun , temizlemedimi doktor benimde geçen yıl oldu hemen rapor çıkarıp sunni göz yaşı damlası verdi sanırım yedi kutu falandı ama ilk önce bir güzel temizledi gözümdeki taşları gözünüzün içinden cımbız türü bir şeyle alıyor temizleyince bir kaç gün acıdı içine bir cisim soktu çünkü, sonra geçti Benim doktorum uykusuzluktan ve çok fazla dikkat pc,kitap,telefon bakmaktan olur demişti. sevgilerimle şifalar diliyorum ama taş erimez mutlaka temizletin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır daha temizlemedi kardeşim ama perşembe günü tekrar bakacak belki o zaman temizler.Şuan iki farklı damla kullanıyorum.Kuğu bir sorum var.Temizletince tamamen eski haline dönüyor mu yani o eskiden bildiğim sağlıklı gözüme kavuşacak mıyım.Gerçekten çok merak ediyorum.Bunu yazarken bile taşlar batıyor ya:)

      Sil
    2. Evet geçiyor . O gun acıdı bir dahada olmadı inanın ki gozleriniz hafifliyor benim kırmızı mercimek gibiymiş parçalayıp aldı ama damla damlatıyor o an hissetmiyorsun sonrası çok az emin olun taş varken ki halinden az acıyor . Bence hiç vakit kaybetmeyin temizletin. antibiyotikli damla vermiştir . Evet geçiyor hatta ben o yedi kutu göz yaşı damlasının sadece bir kutusunu açıp içinden bir kaç kapsülü. Kullandım , birde size bir tavsiyem var bana doktorum gözlerini. Uyurken tam kapamıyor olabilirsin demişti , uyurken göz bandı kullanıyorum. Daha kaliteli bir uyku oluyor sizde bir defada olsa deneyin .

      Sil
    3. Tavsiyelerin için sağol kuğu göz bandını bir deneyelim.

      Sil
  9. Çok geçmiş olsun. İnşallah en kısa sürede sağlığınıza kavuşursunuz. Keyifli yazılarınızı, taşsız pırıl pırıl gözlerinizle bekliyoruz. Sağlıkla kalın...

    YanıtlaSil
  10. Çok çok geçmiş olsun. Acil şifalar diliyorum. Çok üzüldüm.

    YanıtlaSil
  11. Çok geçmiş olsun Rabbım acil şifalar versin inşallah ...

    YanıtlaSil
  12. Çok geçmiş olsun. Kısa zamanda eski sağlığınıza kavuşursunuz işl.

    YanıtlaSil
  13. Çok geçmiş olsun. Göz en önemli organlardan biri. Ben uzağı göremiyorum diye şikayet ediyorum ama bu tarz rahatsızlıkları duydukça halime şükretmem gerektiğini anlıyorum. Umarım en kısa zamanda iyileşirsin :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar şükretseniz az gerçekten,bir de gôz tansiyonu şüphesi çıktı şimdi de:(

      Sil
  14. Çok geçmiş olsun. umarım kısa sürede düzelirsiniz :)

    YanıtlaSil
  15. Çok geçmiş olsun abi, Rabbim şifalar versin inşaallah en kısa zamanda eski sağlığına kavuşursun.

    YanıtlaSil
  16. Nasıl oldunuz? Perşembe kontrolünüz vardı.inşallah daha iyisinizdir örgüye ve miniğe selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kontrole gittim kardeşim tekrar bakıldı.Göz taşları henüz küçükmüş,asıl problem gôz tansiyonu dedi.Bölgesel göz alanı testi ve Oct testi yaptırdım.Čarşamba tekrar kontrol var.Eyestil diye bir damla verdi.Onu kullanıyorum.Umarım gôz tansiyonu çıkmaz.

      Sil
  17. Yeni haberim oldu okuyunca, geçmiş olsun abi, allah şifa versin. İnşaallah gözlerin sağlığına kavuşur.

    YanıtlaSil
  18. Çok geçmiş olsun... Duymamıştım hiç.

    YanıtlaSil
  19. Allah bol şifa versin insallah hemen geçer. İlk defa duydum göz taşlarını. Normalde bile göz ağrısı çok kötüyken bunun acısını hayal edemiyorum. Allah kimseye vermesin. Göz çok önemli gerçi vücudumuzun her parçası ayrı önemli ama göz bir başka. En kısa zamanda sağlığınıza kavuşmanız dileğiyle...

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..