Kara Kule Serisi Nihayet Film Oluyor...




Fantastik Edebiyat alanında şüphesiz en sevdiğim Seri olan Kara Kule serisi sonunda filme uyarlanıyor.Stephen King'in yedi kitapdan oluşan serinin ilk kitabında bahsi geçen Siyahlı adamı Randall Flagg canlandırırken kahramanımız silahşör Roland Deschain'i ise Idris Elba canlandıracakmış.Bu serinin filminin çekilecek olması bile beni çok heyecanlandırdı.Böylesine devasa bir seriyi filme aktarmak çok zor olsa gerek ki Stephen King'in hayal dünyasında zirve yaptığı bir eser diyebilirim bu seri için.

Umarım film için çok beklemek zorunda kalmayız.Daha önce defalarca bu tip haberler çıkmıştı ancak bu sefer iş ciddi görünüyor.Eğer doğru bir çalışma yapılırsa Yüzüklerin Efendisi bile gölgede kalabilir diye düşünüyorum.


Öte yandan Twitter’da Elba ve McConaughey birbirleriyle kitaptan gönderme yaparak şakalaştılar. Idris Elba’nın, “Yeni bir takipçin var,” ifadesine, McConaughey, “Gel ve yakala beni, dört gözle bekliyorum,” diye cevap verdi.


Filmin yönetmen koltuğunda oturan Nikolaj Arcel ise Kara Kule ile ilgili olarak Entertainment Weekly’e verdiği demeçte, “Mad Max: Fury Road’ın başarısı bir yana, Kara Kule sadece çölde gizemli bir kedi- fare kovalamacası olmayacak. Yaklaşık 4 bin 250 sayfalık bir kitap serisi bu ve bilimkurgu, fantastik, korku türlerini de içinde barındıracak,” dedi.

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. hiç okumadım ama filmini izlerim galiba..

    YanıtlaSil
  2. Kara Kule'nin ilk kitabını aldım :D Umarım ben de beğenirim ve filmlerden önce okurum :D

    YanıtlaSil
  3. Kitabıyla rekabet edecek bir film daha :)
    Hayırlısı olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağlam bir film olacağını düşünüyorum;)

      Sil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..