Benim Bir Bloğum Mu Vardı??



Hakikaten bir bloğum varmıydı benim ya:) Bloğumu en uzun süreli ihmal etme rekorumu kırdım bu süre zarfında.Hatta kimseyi takip edemedim.Sebebi çok basit: Polis olmam;)

Malum olaydan sonra gecemiz gündüzümüze karıştı.Kitap okumayı bırakın evimin yolunu bulabilirsem ne mutlu bana:) 2 ayda 1 gün izin kullandım nasıl ama:)

Bloğumda hiçbir zaman siyaset yapmadım ve yapmayacağım.Ülkemiz şu sıkıntılı süreci atlatsın yeter ki ben tam gaz çalışmaya devam ederim;)

İhmal ettiğim arkadaşlardan özür dilerim elbette,sevgiyle ve esenle kalın; en kısa sürede yeniden görüşmek ve bol kitaplı günlere kavuşmak dileğiyle. . 

Yorum Gönder

16 Yorumlar

  1. Polis olmak zor hele de son dönemin yoğunluğu ile.... Allah yardımcınız olsun.

    YanıtlaSil
  2. biz seni burada bekliyoruz arkadaşım... sen iyi ol da :) sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Aynen soslu badem'in dediği gibi abi, biz seni burada bekliyoruz, Rabbim size güç kuvvet versin inşallah.

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar.
    Aslında sizin bir bloğunuz var da, kendi hesabıma konuşuyorum, sizin okuyucularınızın devamlılığında iş yok!
    Evet bloğunuzda hiç siyaset yapmadınız, yapmayınız. Bizler duramadık, bloglarımızda siyaset yaptık. Aslında bloglarımızı siyaset yapmak için açmamıştık. Ama kendimizi yenemedik ve siyaset yaptık. Keşke bizler de yapmasaydık. Memleketin refah ve huzura kavuşması temenninize aynen iştirak ediyorum. Keşke memleketimiz yeniden refaha ve huzura kavuşsa, ben blog sayfamı bile kapatırım.
    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolun hocam.Aslında bir devamlılık vardı ancak blogdan uzun süre ayrı kalınca ister istemez bir soğukluk ve kopma oluyor.

      Sil
  5. Millet olarak zor günler geçirdik. Ama en zorunu polislerimiz yaşadı. Allah yardımcınız olsun inşallah güzel günler gelecek ve sizde rahatlayacaksınız. Zor günler geçsin de blog ve kitaplar sonra da gelir, siz buraları aksattığınızı düşünmeyin sakın, zaten takip edenler polis olduğunuzu ve keyfinizden ihmal etmediğinizi bilirler :)

    YanıtlaSil
  6. Rabbım Hepinizin yardımcı olsun zor günlerden geçtik millet olarak en zoru sizler yaşadınız Hepiniz En güzeline Emanet olun elbet yazarsınız gene :)

    YanıtlaSil
  7. siz iyi olun,memleket iyi olsun yeter.Hayırlı görevler;)

    YanıtlaSil
  8. Bazen blog yazarları bloglarını ihmal etseler de güçlenerek geri dönüyorlar. Seninki elinde olmayan nedenlerden ötürü olmuş. Güçlenerek geri döndün :)

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..