Bir Bu Eksikti:)



Bu kadar yoğun çalışmaya artık bedenim pes etmeye başladı.Zaten ufaktan sinyalleri vermeye başlamıştı.Sonunda hastalık tam da dış görevdeyken yakaladı beni.Kriptik tonsilit olmuşum.Dün sabah yataktan bir uyandım ki; hertarafım ağrıyor.Bütün eklem yerlerimde öylesine bir sızı.Boğazım şiş.O halde de olsak mecburen işe gittik tabi.Ankara'ya geldik bu arada görev için.Mazallah burada da öylesine bir kuru ayaz:)

Daha fazla duramadım tabi acillik oldum:) Doktor boğazın komple iltihap olmuş dedi ve antibiyotik verdi.Allah kimseye vermesin bu nasıl bir ateş,ağrı.

Herneyse bugün daha iyiyim.Malesef çalışmaya devam:( Aman kendinize dikkat edin,sevgiler...


Yorum Gönder

20 Yorumlar

  1. Geçmiş olsun, inşallah bir an once iyileşebilirsin :)

    YanıtlaSil
  2. Çok geçmiş olsun, havalar zaten tam şifayı kapmalık, dikkat etmek lazım:)

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun, havalar da çok değişken...

    YanıtlaSil
  4. Çok geçmiş olsun :(
    Hasta olmamak için elimden geleni yapıyorum ama havalar çok soğuk yaa, üşütmemek elde değil :/

    YanıtlaSil
  5. Gecmiş olsun, tam da hastalık mevsimi derler ya eylül, ekim ayları :( ilaç kullansan bile dinlenmek gerek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allahtan bu aralar dinlenme şansın oldu,sağolun.

      Sil
  6. Çok geçmiş olsun acil şifalar dilerim ...

    YanıtlaSil
  7. Merhabalar.
    Çok büyük geçmiş olsun. Cenab-ı Allah'tan acil şifalar dilerim. Ben bu hastalıktan çok çektim. Yaş elliyi geçtikten sonra artık eskisi gibi tonsillit olmuyorsunuz. Önce beş senede bir daha sonra on senede bir ve daha sonra da tamamen sizi terk ediyor. Ama bu sefer de arada sırada faranjit oluyorsunuz. Ben tonsillit olduğum da vücut ateşim 41-42'yi buluyordu. Ateşin şiddetinden halüsünasyonlar görüyordum. Tam bir hafta yatakta çekerdim. Bir hafta sonra da ayakta hastalığın vücuda verdiği hasardan dolayı bitkinlik, yorgunluk, iştahsızlık vs. çekersiniz. Bana artık antibiyotikler bile fayda vermiyordu. Ama dikkat ettim, sabrettim ve nihayet bu hastalıktan tamamen kurtuldum. Allah cümleyi kurtarsın. Çok illet bir hastalık. Damdan düşen bilir.
    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen hocam ateşli olduğum ilk günlerde sabaha kadar kabus gördúm.Allah yaşatmasın çok zor.Size de çok gećmiş olsun.Mail konusuna gelince hocam sadece size olması ilginç.Çözümünü bulamadım.

      Sil
  8. Merhaba, Blog Atlası'nda blog sayfanızdan kısaca bahsettim. Bilgi vermek istedim. Bu adresten ulaşabilirsiniz: http://blog-atlasi.blogspot.com.tr/2016/09/kitap-cumhuriyetim.html

    Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  9. Çok geçmiş olsun. Keşke biraz tatil yapıp evde dinlenebilseniz ama iş beklemiyor sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolun.Bu aralar izinli oldum birkaćgün ve kendimi toparladım:)

      Sil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..