Bloglaryarisiyor Sitesi??



Birkaç gün önce bu siteden mail atmışlar arkadaşlar.Harika bir bloğunuz var,yarışmaya katılmaya ne dersiniz gibisinden.Açıkcası bu bana hiç inandırıcı gelmedi.Siteye bakıyorum ama katılan blogları,daha önce kazanan blogları felan yazmış ancak yine de ikna olmadım.

Bazı blogların kenarında yukarda paylaşmış olduğum gif var.Sidebarlara eklemişler.Zaten katılmak için bu şartmış.

Size de bu siteden mail geldimi? Zaten katılmayacağım da yine de merak ettim.Başımı kaşıyacak vaktim yok ne yarışması:)

Yorum Gönder

16 Yorumlar

  1. Bana da 2 sene önce mi ne gelmişti. Ben de başvurmuş, hatta onun sembolünü bloğuma da eklemiştim. Ama cevap alamadım. Aylar geçti ben de kendi reklamlarını yaptırmak için benim gibi safları kullandıklarını farkettim bloğumdaki reklamlarını da kaldırdım. O yarışma ne Zaman olacak acaba onu da merak ettim şimdi 2 sene öncesinden şimdiye hala yarışma duyurusu mu olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendi reklamını yapıyor desek zaten paylaşím yok,amacını bende anlayamadım.Zaten boyle bir yarisma yok belliki:)

      Sil
  2. bana da geldi aynı mail ama bende sizin gibi ikna olmadım ve dönüş yapmadım. sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Merhaba
    Bana bir kaç defa aynı bahsettiğin şekilde meil geldi, fakat bende ikna olmadım ve cevap vermemiştim.

    YanıtlaSil
  4. Bu tür yarışma tarzı olaylardan uzak durmaya çalışıyorum..pek gerekli gelmiyor bana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen kardeşim bende aynı şekilde düşünüyorum;)

      Sil
  5. Merhaba, ben "logoyu" bloguma eklemedim ama katılmıştım. Sonradan pişman oldum. Hiç tarzım değildi. Sonra neden yarışalım ki! Biz yarışmak için mi yazıyoruz? Sonra neden o tuhaf "banner" şartı var anlamak zor. Bana da tuhaf geldi, denedim, katıldım fakat hiç bir bilgilendirme gelmedi. Telefon numaralarımız ve postalarımızın istenmesi biraz tuhaf. Uzak durmak lazım. Kesinlikle inanmıyorum. Basit, Google formlarla oluşturulmuş bir formu doldurduk e sonrası? Bu konuyla ilgili yayın yapacaktım ama öylece kaldı, bu yayını yapmakla çok iyi yaptın. Bazen saçma sapan işler yapabiliyorum, bunu öğrendim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yarışma fikri bana da pek cazip gelmiyor.Aynen dedigin gibi neden yarışalım ki:)

      Sil
  6. Ben gecenin çok geç saatlerinde okuyup ciddiye aldım ve katıldım... Ama işkillenmedim de değil, kişisel numaramı falan paylaşmadım süreç nasıl ilerleyecek merak ettim ama sanırım reklam gibi bir şey.. Saflığıma gelmiş resmen.

    YanıtlaSil
  7. arada bir geliyor hepimize hiç katılmadım yaa.

    YanıtlaSil
  8. Merhaba, bana böyle bir talep gelmiş miydi hiç hatırlamıyorum ki gelse de kabul etmemişimdir muhtemelen. Ama sitede ben kazananlardan biri olarak görünüyorum. Kesinlikle yalancı ve dolandırıcı bir site olduğunu, kişisel bilgileri çalmaya çalıştığını düşünüyorum. Hazır böyle bir yazı yazılmışken ekleyeyim istedim. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler,savcılığa intikal ettireceğim durumu;)

      Sil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..