Stephen King Ezber Bozdu,Bu Sefer Çocuklar İçin Yazıyor




Korku-Gerilimin usta ismi Stephen King ezber bozdu arkadaşlar.Bu sefer tamamen kulvarı dışına çıkıp çocuklar için bir kitap yazıyormuş.

Ben epey şaşırdım arkadaşlar.King ve çocuk kitabı yazmak:) Kitabın konusu bir tren olduğunu düşünürsek aklıma direk Çuf Çuf Charlie geldi.(Kara Kule Serisini okuyanlar hatırlayacaktır)

Kitap Bob adlı bir mühendisin Charlie adlı treniyle yaşadığı maceraları anlatıyor. Fakat Charlie'nin onu diğer trenlerden ayıran bir özelliği var: Charlie "yaşıyor."

Kitabın kapağında Stephen King'den bir alıntı da yer alıyor: "Eğer ben bir çocuk kitabı yazsaydım tam olarak böyle yazardım!"

Yorum Gönder

8 Yorumlar

  1. merak ettim ben de..Acaba nasıl?

    YanıtlaSil
  2. Stephen King'in fantastik kitap türü içerisindeki baş yapıtı Kara Kule serisidir. Bu kitapta Çuf Çuf Charlie aslında oldukça acımasız bir karaktere sahip. Zaten resme bakarsanız surat ifadesi her şeyi anlatıyor:)

    Bloğunuzu takibe aldım. Edebiyat,yaşam ve eğitim temelinde yazdığım bloğumu takibe sizi de beklerim:
    http://www.gonuldendile.com

    YanıtlaSil
  3. Korku ve gerilimin ardından çocuklar için yazması merak uyandırıyor :))

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..