Yeni Bloğuma da Beklerim:):)




Yeni bloğum bilgidünyasi.com yayın hayatına girdi arkadaşlar.Bu benim ikinci bloğum oluyor.Bu blogda sadece kitaplarla ilgili paylaşım yapmaya devam edeceğim.Yeni açtığım bilgidünyasi.com da ise hertürlü bilgiyi bulabilceksiniz:) Yani herhangi bir konuda yazmayacağım.Ortaya karışık konular olacak:)

Yalnız yeni açmış olduğum blog bir yönüyle biraz farklı.Bloğu tamamen akıllı telefon ile oluşturdum.Yani hiç bilgisayar kullanmadım.Şuan bile telefondan bu paylaşımı yapmaktayım ve bu hep böyle olacak:).Cep telefonu ile tema editlemek çok zor oluyor.Sitede birkaç eksik kaldı.Zamanla onları da düzelteceğim.Cep telefonu ile kurulan sitede paylaşımlar da full telefondan girilecek.Bir gece nöbetinde can sıkıntısı ile kuruldu bu blog.Şuanda gece nöbetindeyim:) Ne alakaysa şimdi:) Ya sitenin uzantısı olan .com bile cep telefonu ile yaptım.Çok zorlandım.Laptop ile 5 dakikada yapacağım şeyi telefon ile halletmesi biraz zaman aldı:) 

Bu bloğuma da beklerim arkadaşlar.Herkese iyi geceler😉

Yorum Gönder

10 Yorumlar

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..