Kitap Fuarında Bir İlginç Vaka!!(Pes Doğrusu)




Gaziantep kitap fuarı bu sefer ilginç bir olaya şahitlik etti arkadaşlar.Ephesus yayınları standında Kamuran Akdemir isimli yazarın sekizinci cennet adlı kitabının imza etkinliği vardı.Ergen kesim diye hitap ettiğimiz topluluk imza için kitabı yazarın önüne atıyor ancak yazarla kimse ilgilenmiyor.Ancak kapak fotoğrafı olan Nilah Toprak adlı kapak mankenine ise ilgi büyüktü.

Normalde insanlar yazarla fotoğraf çekinmek isterken burada absürt bir olay yaşandı.İnsanlar direk Kapak mankenine yöneldi ve onunla resim çekindiler.Kapak mankenini olan ilgi ve alaka yazara oranla çok daha fazlaymış.Hatta çeşitli sloganlar bile atılmış kuyrukta.Tipik bir Wattpad vakasına benzettim ben bu olayı.Ne olacak bizim bu ergenlerin hali?

Son zamanlarda hızla yayılan tecavüzvari içeriği olan kitaplar neredeyse genç arkadaşlarımız tarafından benimsenmiş durumda.Özellikle Wattpad tarafından popüler olan yazarların kitaplarına bakın ne demek istediğimi anlıyacaksınız.Yayınevleri de sırf kar etmek için buna ön ayak oluyorlar ve genç kitlelerimizi duygusal anlamda zehirliyorlar.Artık birilerinin buna bir son vermesi gerekmiyor mu?

Kaynak:Edebiyathaberleri.com

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Çünkü çoğu kişi birden popüler olan kitapları alıp, sosyal medya denen zımbırtıya yükleyip okumaya bile tenezzül etmiyor. Kapak mankenine ilgi gösterilmesi çok normal. Çünkü amaç kitabı ve yazarın ne anlattığını anlamak değil. Kitap içeriği hakkında bir yorum yapamayacağım okumadım ama Kamuran Akdemir wattpad tarzında yazmıyordu diye biliyorum. Belki de yanılıyorum. Ama bir çocuk annesi olarak oğluma okutacağım kitapları gözden geçirmeden eline vermiyorum. Bu biraz da ebeveynlerle alakalı da bir durum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kamuran Akdemir Wattpad tarzında yazmıyor zaten burada yanlış anlaşılmasın.Sadece olay bana wattpad yazarlarının imza gününden bir kesit gibi geldiği ve yaşanılan olayın bu tarz bir olay olduğu için o benzetmeyi kullanmıştım.

      Sil
  2. Çok absürt bir olay gerçekten, yani kıssadan hisse kitap kapağında manken kullanılmamalı diyeceğim:)) şaka tabi ki ama gençlerimizin hali içler acısı gerçekten, kitaptan ne okudular ne anladılar merak ediyorum... paylaştığınız için teşekkürler..:)

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..