2022 Edebiyatist Kristal Kalem Ödülü'ün Kazananı Sedat Mercimek'in Karabatak Adlı Öyküsü Oldu




Güncel Edebiyat bölümümüzde zaman zaman edebiyat haberlerine yer vermekteydim.Uzun aradan sonra tekrar Edebiyat alanında güncel haberleri paylaşmaya başlayalım o halde;

Toplamda 672 öykünün katıldığı ulusal düzeydeki yarışmada kazanan Sedat Mercimek'in Karabatak isimli öyküsü olmuş.Yarışmada ilginç bir detay ortaya çıkmış. Finale kalan 20 eserin 16'sı bayan yazarmış.Bu tarz yarışmaların düzenli olarak yapılması bence çok önemli.İnsanlara böyle fırsatlar sunulmalı ki, içimizdeki keşfedilmemiş yazarları bulalım.

Ödüller şu şekilde:

Sedat Mercimek - Karabatak

Mansiyon: 

Ayşe Candan Bostan - Atmaca ve Japon Balığı

İpek Sözen Çubukçuoğlu - Çocukluktan Göç

Gizem Öztoprak - İçimde Utançtan Bir

Canan Sancak - Zühre Yıldızı

Finalist yazar ve öyküleri ise şu şekilde:

Ali Hanbay - Harita

Arzu Kupsar - Porselen Bebek

Asuman Gül Biçen - Açlık Sanatçısı

Ayşe Candan Bostan - Atmaca ve Japon Balığı

Ayşegül Küçük Çelikel - Kurtuluş

Canan Sancak - Zühre Yıldızı

Ebru Atar - Araf

Ece Örken - Salon

Elif Zülfikaroğlu - Dolunay Kıraathanesi

Esra Dilara Dayan - Sert Bir Kaya Kadar Yumuşak

Gizem Öztoprak - İçimde Utançtan Bir

Gözde Hayırlı Çalık - Allah Affetsin

İlknur Delice - Saç Örgüsü

İpek Sözen Çubukçuoğlu - Çocukluktan Göç

Meral Çiçeklidal Gültekin - Eksik Suretler

Merve Aydın - Mavi Çiçeğin Çağrısı

Ozan Palaz - Hikmet

Sedat Mercimek - Karabatak

Sibel Mayo - Karanlık Bir Hikaye

Umut Salcan - Erika    

Yorum Gönder

20 Yorumlar

  1. Bu yarışmaya katılacaktım sonra vazgeçtim. Artık katılmıyorum yarışmalara, kendime güvenerek yazsam da bir türlü olumlu sonuç elde edemiyorum, yarışmalara güvenim kalmadı.

    YanıtlaSil
  2. Birgün belki katılır mıyım ya? Bakalım.

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederiiiz bilgi için :)

    YanıtlaSil
  4. Bu tür yarışmalar yazmaya hevesli insanlar için teşvik edici oluyor:)

    YanıtlaSil
  5. Öykü yazmak çok güzel. İnsandaki kreatif yönü de ortaya çıkartıyor. Çocukken okulumuzda böyle yarışmalar olurdu, onlara katıldığım anılar canlandı zihnimde. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hiç katılmadım, okulda bile olmadı hiç :)

      Sil
  6. Kadınlar kitap yazmada baya öne geçtiler bence

    YanıtlaSil
  7. bakayım öyküyü bulabiliyor muyum

    YanıtlaSil
  8. Bu tarz bilgi veren paylaşımlarınızı özlemişiz efendim :-) Paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  9. 16 bayan yazar çok iyiymiş.

    YanıtlaSil
  10. Ne güzel oldu, bakmamıştım. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..