Bir Kargo Mutluluk:)


 




 Bir süre önce çekiliş kazanmıştım ancak şehir dışında olduğum için arkadaşıma aldırmıştım kargoyu.Şuan izin dönüşü kargomu teslim aldım ve çok mutlu oldum. Çok güzel bir paket olmuş, oğlum not defterini ve kalemi sahiplendi ve çok beğendi.Ben ve eşimde beğendik tabi ki:)

Bu güzel paket ve hediyeler için Duygu Emanet hanımefendiye çok teşekkürler.Çok naziksiniz. Kitapların hepsi de çok güzel duruyor, acaba hangisinden başlasam:)

Duygu Emanet'in güzel bloğuna buradan ulaşabilirsiniz. 

Yorum Gönder

23 Yorumlar

  1. Rica ederim beğenmenize sevindim, keyifle okuyun. :)) Oğlunuzun da defter ve kalemi beğenmesi çok hoş. İyi günlerde kullansın. 😀

    YanıtlaSil
  2. Güzel, keyifli vakitlerinizin eşlikçisi olsunlar umarım. :)

    YanıtlaSil
  3. defter ne güzel gözüküyor :)

    YanıtlaSil
  4. Gözünüz aydın :) Hangisinden başlayacağınıza karar veremiyorsanız oğlunuz bir kura çeksin. Keyifli de olur böylesi :) İyi okumalar diliyorum.

    YanıtlaSil
  5. tebrikler ve keyifli okumalar :)

    YanıtlaSil
  6. Keyifli okumalarınız olsun şimdiden.

    YanıtlaSil
  7. Tebrik ederim, keyifli okumalar olsun:)

    YanıtlaSil
  8. Hediyeler de paket de çok güzel. İnsan böyle bir güzellik karşısında tabii ki çok mutlu olur :-)

    YanıtlaSil
  9. Kitap çekilişlerinden kitap kazanmak çok güzel. Güle güle okuyun :)

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..