Kafestekiler Filmi-Netflix (2022)

 

  
Son zamanlarda İspanyol yapımı film ve dizileri izlemekten epey keyif alıyorum.Bu yapımı da zevkle izledim.Sonu tam istediğim gibi olmasa da,kurgu açısından başarılı buldum.Başrollerini Elena Anaya,Pablo Molinero ve Eva Tennear adlı oyuncuların paylaştığı film de  gerilim ön plana çıkartılmaya çalışılmış.

Paula ve kocası bir süredir bebek yapmak isterler ama Paula'nın çeşitli sağlık sorunları vardır.Bir gece vakti yolda giderlerken küçük bir çocuk karşılarına çıkar.Yaklaşık 5-6 yaşlarında olan sarı saçlı kız çocuğu konuşmaz ve orada bayılıp kalır.Bu kız nerden gelmiştir,kimdir ve gece yarısı sokağın ortasında ne gezer bilinmez.Hastanede tedavi altına alınan çocuk garip davranışlar sergilemektedir.Birşeyler söyler ama kimse onu anlamaz.Bir tebeşir ile kare bir alan çizer ve onun içinde kalır.Dışına çıktığında ise çocuk çıldırır.Bir yere gidecekse tebeşir ile yolunu çizer gider.Asla o sınırın dışına çıkmaz.Çıkartılmaya çalışılırsa da bayılır.Peki ama bunun sebebi nedir?

Paula ve kocası bu çocuğa bakmak isterler ve gerekli izinleri aldıktan sonra evlerinde çocuğa bir oda açarlar.Tabi tebeşir ile çocuğun kaldığı odanın hattını çizerler.Bu çok önemlidir.İlerleyen zamanlarda ise evde ilginç olaylar gelişmeye başlar.Fazla detaya girmek istemiyorum ancak film bir şekilde merak uyandırarak kendini izletiyor.

Film de rahatsız olduğum konu ise Malesef çocukların alıkonması ve şiddete maruz kalması.Bunu değişik bir şekilde konu edinen bu İspanyol filmini tavsiye ederim.Ancak filmin özellikle 2.yarısı çok dikkatli izlenmeli.Konu bütünlüğü açısından bu çok önemli.Ordaki detaylar tam olarak anlaşılırsa film daha güzel geliyor.

Yorum Gönder

14 Yorumlar

  1. Çok ilginç bir konusu varmış. Teşekkürler film tavsiyesi için...

    YanıtlaSil
  2. Son zamanlarda İspanyol sinemasından Yetimhane ve Platform'u izledim. Kafestekiler filminin konusu da merak uyandırıcı. İzleyeceğim, Jaula'nın yönetmeniyle de tanışmış olurum :) Çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Platform çok güzeldi. Yetimhaneyi izlemedim henüz, ekleyim listeye eyvallah

      Sil
  3. Merak ettim yazınızı okuyunca, konusu ilginç geldi:)

    YanıtlaSil
  4. Konusu dikkat çekici ama yok ben hazır hissetmiyorum. :)

    YanıtlaSil
  5. İlginçmiş, seyrettiğim dizi bitince bakayım.

    YanıtlaSil
  6. İspanyol gerilim filmlerini seviyorum. Senaryoları çok başarılı oluyor. Amerikan filmlerine alışmış bünyeler için güzel değişiklik oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu da beğeneceğinizi ümit ediyorum izlerseniz

      Sil
  7. çok film ve dizi izliyom zaten bunu da izleyebilirim :)

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..