Youtube Kanalı:)



Okuduğum kitapları hem burada paylaşıp hem de sesli olarak youtube kanalına atma kararı aldım:)Burada genelde yüzeysel olarak paylaşıyorum kitap yorumlarını.Youtube da biraz daha derine inerek anlatmak istedim:)

YouTube Kanalım varmış ve 2012 de açılmış. Bundan herne kadar benim haberim olmasa da:) Maksat muhabbet olsun işte:) Sırf sesli kitap yorumları da bir köşede dursun diye açıyorum bu kanalı,youtuber olmak gibi bir fantazim asla yok,öncelik blog tabikisi:) 

Oldukça amatör bir ses kaydı oldu, ve devamı da muhtemelen öyle olacak:)Yani yanlışlıkla felan dinlerseniz alıcılarınızın ayarları ile oynamayın :) 

Eşimin youtube Kanalı Örgü Cumhuriyetim  kanalına buradan ulaşabilirsiniz. 


Yorum Gönder

18 Yorumlar

  1. Yanıtlar
    1. Teşekkürler ancak yazmak daha güzel ya:) ses olayına belki zamanla alışırım :)

      Sil
  2. Çok teşekkür ederim,eksik olmayın :)

    YanıtlaSil
  3. Abone oldum, videoyu izledim, emeğinize sağlık, hayırlı olsun:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, baya bir amatör oldu ama:)

      Sil
    2. Hiç öyle düşünmeyin, bir yerlerden başlamak lazım, ayrıca içinizden nasıl geliyorsa öyle olması daha güzel:)))

      Sil
  4. Teşekkürler güzel yorumunuz için

    YanıtlaSil
  5. Kanalınız hayırlı olsun. :)

    YanıtlaSil
  6. ooooo kitaplar ve örgüler pekiiii :)

    YanıtlaSil
  7. Hayırlı olsun. Takibe alıyorum. Vaktim oldukça dinlerim artık.

    YanıtlaSil
  8. Hayırlı olsun:) Yazmaya göre çok daha zor ve profesyonellik isteyen bir medya platformu:) Kolaylıklar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet öyle ama ben amatörce takılıyorum ya, maksat kendime bir sesli kütüphane oluşturmak :)

      Sil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..